Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Petra Bijdevaate

Hallo, ik ben Petra Woon en werk thuis met, op dit moment, mijn dochter en onze twee honden. Sinds 12 jaar ben ik actief aan het schrijven, na een opmerking van iemand die zei dat ik alle ellende in het leven een op papier moest gaan zetten. Dát werkte niet, maar het schrijven over de leuke dingen, of het fantaseren over hoe ik mijn leven wél wilde leven, wel. Dit resulteerde in een heus boek, 'Aleida, gevonden geluk'. Deze heb ik vorig jaar in eigen beheer uitgegeven. Welliswaar geen doorbraak maar wel heel erg leuk om je eigen echte boek in handen te hebben. Daarna is mijn schrijven veranderd, ik ben meer gaan schrijven over het leven wat ik nu leef en houd een dagboek (blog) bij waar ik mijn gedachten etc. in kwijt kan. Ik heb pups opgevoed voor geleidehond. Van drie van de pups moest ik dagboeken bijhouden over hun trainingen en avonturen bij mij. Deze verslagen werden naar donateurs gestuurd. Erg leuk en heel leerzaam. Van de andere pups hield ik ook altijd al een dagboek bij... heerlijk om zo af en toe eens terug te lezen. Ook de cursus 'creatief schrijven' heb ik met veel plezier en goede cijfers gevolgd, net als de cursus 'korte verhalen schrijven'.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum. Dus de pups worden geboren en jij geeft hen een onderkomen. Je voedt ze en brengt hen manieren bij. Totdat ze terug moeten naar de instantie die er geleidehonden van maakt. Ik weet hoe lang ze bij jou blijven maar is het niet moeilijk om ze na verloop van tijd weer af te staan?

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum. Dus de pups worden geboren en jij geeft hen een onderkomen. Je voedt ze en brengt hen manieren bij. Totdat ze terug moeten naar de instantie die er geleidehonden van maakt. Ik weet hoe lang ze bij jou blijven maar is het niet moeilijk om ze na verloop van tijd weer af te staan?
Uiteraard gaat het afscheid niet met plezier, maar de wetenschap dat ze goed werk gaan doen voor een baas die ongelooflijk blij met hem is, maakt veel goed. Ook zijn deze pups echte werkhonden en vervelen zich al snel als huishond. En ja, er staat ook al weer een nieuwe pup te trappelen.... :o