Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eindelijk weer schrijven!

Dag allemaal, Naar aanleiding van een seminar waar het onder andere ging over je dromen en talenten, heb ik besloten eindelijk weer te gaan schrijven. Al op mijn 8e liet ik mensen weten dat ik schrijfster wilde worden, en schreef ook veel en zelfs succesvol aan verhalenwedstrijden meegedaan vlak voordat ik op de middelbare school kwam. Toen kwam er eigenlijk een hele tijd niets, behalve wat dagboekschrijfsels. De droom lag diep in mij begraven. 5 jaar geleden startte ik een schrijfcursus, meldde me ook op deze site aan, maar dit verzandde weer door wat omstandigheden. Na dat seminar waar ik het net over had, begin oktober, borrelt het verlangen onbeheersbaar omhoog en dit weekend heb ik eindelijk het reisverslag afgemaakt waar ik deze zomer aan was begonnen vol enthousiasme. Vandaag dus mijn hele reis door Tsjechië opnieuw beleefd :-) ik heb genoten! Binnenkort start ik met een schrijfcursus en heb op het forum al op een oproepje over een schrijfclub in Rotterdam gereageerd: een stok achter de deur en geïnspireerde medeschrijvers motiveren mij goed :-) Ik zag dat hier leuke schrijfoefeningen zijn, superleuk!! Heerlijk om mezelf weer toe te staan te schrijven! Groetjes!

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is een schrijfwedstrijd die op zoek is naar reisverslagen/verhalen Misschien dat je daar je kans al kan wagen! Veel succes met schrijven! Je leeft maar 1 keer en moet inderdaad gewoon al je dromen najagen! Dit jaar ook geleerd en al 2 boeken uitgegeven ondertussen

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Els, Dank je wel voor je reactie. Wat leuk om te lezen! Waar kan ik informatie over de door jou bedoelde schrijfwedstrijd vinden? Ja, die dromen ben ik ook eindelijk aan het najagen ... and it feels G-O-O-D... :-) Wat supergaaf dat jij er ook mee bezig bent en dit jaar al 2 boeken hebt uitgegeven!! Geweldig! Groetjes, Carlijn

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat fijn voor je, Vlinder! Succes met je cursus, zo te lezen zal dat jou best lukken. Veel schrijfplezier. En welkom natuurlijk.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wedstrijd staat hier op de site bij schrijfwedstrijd. Ik geloof dat het is: Schrijf jezelf naar Gran Canaria. De deadline is wel zeer snel al, maar je verhaal is (als ik het goed lees) al zo goed als af.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik zag het later ook, handig al die schrijfwedstrijden op een rijtje :-) Mijn verhaal is echt veel te lang ;-) ik mag max. 4000 woorden inleveren, en ik schrijf gedurende 16 dagen ongeveer 850 woorden per dag... spoedcursus schrappen dus!! Hahaha!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha ja kan ook :-) Dan doe ik een citytrip Praag, en je mag meerdere verhalen insturen, dus dan doe ik ook een citytrip Cesky Krumlov :-) én een verhaal over mijn ervaring met de communicatie in handen en voetentaal hihi! Thanks voor de ideetjes!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Els, ik heb 2 verhalen ingestuurd :-) er valt nog genoeg aan te tornen, maar toch leuk om mee te doen!! @Thomach: hoi :-)