Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Groetjes van Sebastiaan

Hallo Allemaal, Mijn naam is Sebastiaan en ik ben 21 jaar oud. Ik woon vlakbij Den Haag. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik sinds een tijdje weer aan het "dichten" ben gegaan. De reden daarvoor is niet omdat ik dacht laat ik eens gaan dichten.(wel een beetje) Ik wil met het dichten mij gevoelens en gedachten een beetje van mij af zetten. Ik wacht namelijk op een donor klep en daardoor zit ik nu thuis dat is best een beetje frustrerend. Ook heb ik een lichte vorm van epilepsie en is het net uit met mijn (nu dus ex) vriendin. Ik sta toch behoorlijk positief in het leven,het glas is halfvol) Ik hoop om dit een beetje van mij af te kunnen schrijven en hier daarover hulp te vinden (hoe het mooi vorm te geven) en met jullie uiteraard deze gedichten te delen Groeten uit Leidschendam

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sebastiaan, Welkom. In wens je veel plezier en afleiding toe met schrijven. Hopelijk biedt zich op medisch vlak gauw een oplossing aan. Succes.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sebastiaan, Wat een persoonlijke manier om je hier voor te stellen. Dapper van je. Ik hoop dat het schrijven datgene gaat bieden waarnaar je opzoek bent. Veel succes en plezier daarbij. Groet, Mark.