Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Politiek blogger stelt zich voor

Beste leden, Mijn naam is Daniël en ik beheer sinds november vorig jaar mijn eigen blog. Ik schrijf dagelijks over politieke, economische en religieuze kwesties. In het algemeen ligt de focus van mijn blog op alles wat maatschappelijk actueel is. Zelf weet ik niet zeker of hier de link geplaatst mag worden dus daar zie ik voorlopig vanaf. Ik hoop andere (bij voorkeur politieke) bloggers te leren kennen om wellicht eens ideeën of ervaringen uit te wisselen op het gebied van schrijven, SEO en bloggen in het algemeen. Groet! Daniël

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is inderdaad niet toegestaan om promotionele links in je post te zetten, maar wel in je onderschrift, zoals bij mij. Ik ben meestal niet zo politiek aanwezig, maar lees er wel graag over, dus ben benieuwd.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. En je blog is gezien je username niet zo moeilijk te vinden :-) Maar politiek... Even doorbladeren geeft meer het beeld van een dertien-in-een-dozijn anti-europa/islam/vluchtelingen samenzweringsblog.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, welkom. Ik blog iets minder regelmatig dan jij. Ik vind politiek ook interessant. Daar schrijf ik meestal niet op mijn blog over, maar wel eens in journalistieke setting. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Respect dat je het bloggen 'dagelijks' doet. Waar haal je de discipline vandaan?