Mijn levensverhaal
Hallo,
Al jaren loop ik met het idee om een boek uit te brengen met mijn levensverhaal. Ik ben 30 jaar oud waarbij ik van alles heb meegemaakt:
-mijn zus was plosteling overleden op 3 jarige leeftijd ( dit bracht een enorme druk voor mij om de ideale dochter te zijn. Heel mijn leven heb ik geleefd hoe mijn ouders dat wilden om hun pijn te verzachten)
- De druk om er goed uit te zien bracht mij tot gewichtsproblemen en uiteindelijk tot boelimia.
- Op 25 jarige leeftijd heb ik een abortus laten doen ( mijn familie wist hier niks van. Dezelfde dag dat ik de abortus liet doen hadden wij een familiefeestje, waarbij het mijn taak was om er geweldig en er gelukkig uit te zien. Terwijl ik van binnen dood ging)
- Op 25 jarige leeftijd kreeg ik kanker.
- Op 28 jarige leeftijd kreeg ik iets met een getrouwde man ( Nog nooit heb ik van iemand zou gehouden. Mijn gevoelens voor hem zijn niet uit te spreken. Toen ik hoorde dat hij getrouwd was ik weer zwanger. Ik wist dat mijn familie mij zou onterven als ze erachter zouden komen dat hij getrouwd is en dat ik zijn kind droeg. Ik wilde toen zelfmoord plegen.
Na alles wilde ik hem verlaten, maar dat mocht niet van hem. Hij was een crimineel die overal contacten had. Ik kon niet uit deze zieke relatie ontsnappen. Ik kreeg vaak klappen. Toen ik met een blauwe oog en een gebroken neus bij mijn ouders kwam vertelde ik dat ik was overvallen..Woorden als hoer, teef en bitch waren normaal voor mij geworden.
Er zijn nog een aantal gebeurtenissen
Indien iemand mij kan helpen met dit verhaal op papier te zetten hoor ik het graag.
Groetjes .. Mira
Wat vreselijk dat je al die
Maartje, hartstikke bedankt
Mirela_b, je hebt deze oproep
Welkom, erg dat je al die
Misschien kan een uitgeverij
September 2011 Mirela_b
Beste Yrret, Hartelijk dank
Best Ayoub... Heel erg
@Riny.... bedankt voor je
Mirela_b schreef: Mijn mening
Mirela, ... dat lijkt me een