Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vandaag is de dag... - Drisia

Hallo allemaal, Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar uiteraard! Ik ben Drisia en ben net lid geworden. Vanaf het moment dat ik kan schrijven, schrijf ik korte verhalen en houd ik een dagboek bij. De laatste jaren heb ik dit uitgebreid met columns en gedichten in het nederlands en engels. Schrijven is voor mij geen hobby, het is meer een "moeten". Ik kan niet zonder. Na enkele positieve reacties uit mijn omgeving dat ik iets moet doen met het schrijven, heb ik vanavond besloten een start te maken. Ik heb altijd geroepen dat ik ooit een boek wil publiceren. Wel....daar is het de tijd nog niet voor, maar alvast inspiratie opdoen, oefenen en meer leren over het schrijversvak kan vast geen kwaad. Tot gauw op het forum. Groetjes Drisia

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Drisia, Hier zul je veel kunnen vinden om je te helpen. En met een vraag die je hier op de site stelt zul je zien hoeveel reacties je erop krijgt. Krijgen we bij proeflezen ook wat van jou te lezen? Veel succes met je goede voornemen en dat het dit jaar een succes jaar voor je mag worden.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Drisia. Veel beginners hier, en veel deskundigheid. Kortom, Iedereen kan hier zijn hart ophalen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Drisia, welkom! Hier vind iedereen wel zijn gading. Ik ben altijd benieuwd naar een stukje"proeflezen", dus...