Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Laat ik me maar even voorstellen! :)

Hoihoi! Vanwege mijn passie voor schrijven heb ik dan toch maar een account aangemaakt op schrijvenonline haha! Ik ben Kim en ik ben 22 jaar. Ik heb meerdere ideeën voor verhalen in mijn hoofd, maar op dit moment hou ik me vooral bezig met één verhaal/boek. Mijn droom is toch wel om later een boek te hebben uit gegeven, of meerdere. :P Dat was het wel zo'n beetje. Kort, maar krachtig :) Ik zal jullie hoogstwaarschijnlijk nog wel meer tegenkomen op het forum! Groetjes, Kim

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vanwege mijn passie voor schrijven heb ik dan toch maar een account aangemaakt op schrijvenonline haha!
Met de woorden 'toch maar' klinkt het alsof je lang hebt moet tobben — lijstjes makend met voors en tegens, om raad vragen bij vrienden en familie — voordat je met enige aarzeling de enter toets aansloeg onder het mom van 'op hoop van zegen'. We zijn best aardig, hoor. De meesten wel in ieder geval. :D Welkom op dit forum.

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vanwege mijn passie voor schrijven heb ik dan toch maar een account aangemaakt op schrijvenonline haha!
Met de woorden 'toch maar' klinkt het alsof je lang hebt moet tobben — lijstjes makend met voors en tegens, om raad vragen bij vrienden en familie — voordat je met enige aarzeling de enter toets aansloeg onder het mom van 'op hoop van zegen'. We zijn best aardig, hoor. De meesten wel in ieder geval. :D Welkom op dit forum.
Haha, oh. Nee hoor, zo bedoelde ik het niet haha. Ik kwam al vaker langs om deze site, maar had geen account dus ja haha. Dat is mooi! :) En dankje!