Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rodriguez; eigenlijk Arie

Nog niet zo lang geleden leefde ik bijna dagelijks, nee, dagelijks, in de virtuele wereld van de hoop (misschien zeg ik straks nog welke hoop [spanning]). In ieder geval waren er enkele teleurstellende ontmoetingen die de onechtheid van die wereld hebben aangetoond. Eigenlijk wilde ik mijn aanwezigheid op Schrijven daarom beperken, maar omdat ik me recentelijk niet kon beheersen moet ik me toch maar eens voorstellen. Sinds een jaar ben ik geobsedeerd aan het schrijven en ben nu schrijfofreen. Omdat ik de zorg voor mijn dochter heb, moet ik het eten klaar maken anders geef ik me daar niet eens tijd voor. Ik houd van de kunststroming die Magisch Realisme heet en probeer op die manier fantasievolle verhalen te schrijven (Alice in Wonderland vind ik bijzonder). Gevoelens uit ik graag in poëzie. Maar nu moet ik weer verder met mijn verhaal... Nog de beste wensen. Oh!!! Wacht! De virtuele schijnwereld was een datingsite.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Arie, welkom hier! :) De viruele werkelijkheid kan ook heel erg meevallen. Ik heb al aardig wat goede in-het-echt-ontmoetingen gehad :) mogen wij hier op Schrijven Online bewijzen dat het tegendeel van jouw negatieve ervaringen ook bestaat?

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Arie, welkom. Het levende bewijs: Die virtuele schijnwereld heeft mij mijn geluk teruggegeven. Het is niet altijd schijn, het kan ook echt zijn.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik krijg wel vaker reacties over succesvolle ontmoetingen via internet, maar deze site, die eigenlijk ook een 'community' is, heeft een andere doelstelling. Ik heb mijn passie gevonden in het schrijven, voor een andere passie is nu even geen plaats. Bovendien, als je gaat zoeken vindt je niets, het vindt jou (net als het schrijven van een verhaal, dat komt vanzelf). Nou maar hopen dat het de Pulitzer Price is :)