Ik ben Iny - Mistiquelll
Hi, ik ben Iny en ben 36 jaar.
Ben bij toeval op deze site gekomen en heb mij aangemeld.
Ik ben als eerste begonnen met het schrijven van songteksten, toen ik een jaar of tien was. Ben voor een groot gedeelte van mijn jeugd bezig geweest met muziek. Kleine meisjes worden groot en zo moest ik van mijn ouders er ook aan geloven en ben een heel andere kant op gegaan. In de loop der jaren heb ik heel wat afgedroomt en heb de dromen in het kort opgeschreven. Ik ben altijd dol op films geweest en terwijl ik ernaar keek, analyseerde ik ze altijd. Op een gegeven moment ben ik er achter gekomen dat het geen ik het liefs wilde, schrijven was en dat heb ik in het begin van 2008 ook gedaan. In september ben ik begonnen met 2 opleidingen
( media entertainment en scenarioschrijven) die mij kunnen helpen om een scenario schrijfster te worden en om de wereld in de media en entertainment te leren kennen. Het moment dat ik dit ben gaan doen leek het of er een kraan open stond. Ik kreeg steeds meer ideeen over scrips, kan ze niet tegerlijkertijd schrijven, maar maak een korte notitie en leg het weg.
Met het aanmelden van deze site hoop ik met mensen te praten die net als ik willen schrijven, dat we van elkaar kunnen leren en groeien.
Voor de mensen die op zoek zijn naar een goed scenario schrijfprogramma, die kun je downloaden op www.download.com
Type dan movie storyline 3.0 in.
Het is erg goed je kunt in dit programma de eigenschappen van je karakter vormgeven en veel meer.
Ik wens iedereen verder een goed Nieuwjaar
Welkom Iny. Leuk, zo net
Ik sluit me bij Ceridwen
Welkom Iny. Ik wens je veel
Welkom Iny en mijn beste
welkom en de beste wensen!
Vriendelijk bedank iedereen
Hallo Iny. Ik heb mij net
Welkom Iny Veel succes in
Welkom Iny
Hoi Iny, Wat fijn voor je
Welkom...