Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Iny - Mistiquelll

Hi, ik ben Iny en ben 36 jaar. Ben bij toeval op deze site gekomen en heb mij aangemeld. Ik ben als eerste begonnen met het schrijven van songteksten, toen ik een jaar of tien was. Ben voor een groot gedeelte van mijn jeugd bezig geweest met muziek. Kleine meisjes worden groot en zo moest ik van mijn ouders er ook aan geloven en ben een heel andere kant op gegaan. In de loop der jaren heb ik heel wat afgedroomt en heb de dromen in het kort opgeschreven. Ik ben altijd dol op films geweest en terwijl ik ernaar keek, analyseerde ik ze altijd. Op een gegeven moment ben ik er achter gekomen dat het geen ik het liefs wilde, schrijven was en dat heb ik in het begin van 2008 ook gedaan. In september ben ik begonnen met 2 opleidingen ( media entertainment en scenarioschrijven) die mij kunnen helpen om een scenario schrijfster te worden en om de wereld in de media en entertainment te leren kennen. Het moment dat ik dit ben gaan doen leek het of er een kraan open stond. Ik kreeg steeds meer ideeen over scrips, kan ze niet tegerlijkertijd schrijven, maar maak een korte notitie en leg het weg. Met het aanmelden van deze site hoop ik met mensen te praten die net als ik willen schrijven, dat we van elkaar kunnen leren en groeien. Voor de mensen die op zoek zijn naar een goed scenario schrijfprogramma, die kun je downloaden op www.download.com Type dan movie storyline 3.0 in. Het is erg goed je kunt in dit programma de eigenschappen van je karakter vormgeven en veel meer. Ik wens iedereen verder een goed Nieuwjaar

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Iny. Ik heb mij net ook maar eens een keer voorgesteld, werd wel tijd. Leuk je hier te ontmoeten. Net als jij ben ik altijd geïnteresseerd geweest in films en vooral de productie daarvan. Ik was dan ook blij met de downloadlink die je noemde, alleen vind ik geen gratis download. Is die er, of moet je ervoor betalen? Gisteren heb ik twee handige (engelstalige) sites gevonden met verwijzing naar het programma Scriptware (ongeveer 200 dollar). Misschien heb je iets aan die sites: http://www.scriptwritingsecrets.com/contents.htm http://www.mymoviescripts.com/ Veel plezier en succes met het schrijven en de beste wensen voor '09

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Iny, Wat fijn voor je dat je nu eindelijk kan doen wat je als kind zo graag al wilde. Ik zie dat je scenarioschrijfster wil worden. Misschien kan je me helpen met het schrijven van een script voor een jeugdfilm. Ik heb geen ervaring, maar misschien heb jij nog bruikbare tips?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom...