Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ik ben monique - tryingtowrite

Hallo allemaal! Ik ben monique, 19 jaar. Ik ben zojuist per toeval op deze site terecht gekomen en aangezien ik heel erg van schrijven hou, heb ik me maar meteen aangemeld! Ik schrijf al sinds ik het kan voor zover ik mijn ouders moet geloven:P. Ik heb altijd schriftjes en boekjes volgekrabbeld met verzonnen en/of echte verhalen. Ik heb altijd al geroepen dat ik heel graag een boek zou willen schrijven. Nu ben ik sinds een paar maanden een klein beetje begonnen. Aparte hoofdstukjes als een soort van dagboek, moet alleen nog even zorgen dat er wel een rode draad inkomt zodat niet alleen ik weet waar het over gaat ;) ik zie in ieder geval al veel mensen die zeggen dat je veel van deze site kunt leren, dus ik zal me er zeker in verdiepen! bij deze heb ik me voorgesteld, bedankt voor het lezen. groetjes

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom welkom, Dan ben je op de goede plaats terechtgekomen. Zo'n jonge leeftijd; kun je nog heerlijk lang aan je stijl slijpen en bouwen. Veel succes met je verhaal. Groeten Daniëlle

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, ik zit er zelf ook net een paar dagen op en de informatie is hier enorm veel, maar zo waardevol. veel plezier met schrijven.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, tryingtowrite, welkom hier en we zijn benieuwd. Dagboeken zijn altijd wel duidelijk voor de schrijver zelf, en meestal moet dat zo blijven,... maar als je er een boek van maakt dan moet het voor alle lezers duidelijk kunnen zijn...;-)