Wim-Paul Lievense - BigBoB
Hallo, ik wil me even voorstellen. Ik ben Wim-Paul Lievense. Ik heb me voorgenomen om een boek te schrijven, sterker nog: ik ga een boek schrijven! Ik lees zelf graag thrillers. Ik heb zo nu en dan een nieuwe hobby nodig en soms wil ik aan mezelf laten zien dat ik het kan. Dat is in dit geval ook zo. Ik ben er nu een tijdje mee bezig en ik vind het enorm leuk om te doen. Ik zit vooral in de voorbereidende fase: verhaal uitdenken, situaties, omgeving, personages, etc. Ik heb ook net een boek gekocht (spanning in verhalen) om wat meer over het 'schrijversvak' te leren. Ik heb helemaal geen schrijversachtergrond en dat is soms best lastig. Ik ben nu ook bezig in een boek van Harlan Coben en ik merk dat ik nu anders lees (nu ik me heb voorgenomen om een boek te schrijven) dan hiervoor. Ik kijk ook anders naar films, leuk is dat! Het ultieme doel is om een boek gepubliceerd te krijgen, maar dat is geen must. Als ik een boek kan schrijven wat ik zelf leuk zou vinden om te lezen is mijn doel eigenlijk wel bereikt.
Ik was wat aan het googelen en kwam op deze site. Er staat wel veel info op! Ik denk dat ik hier nog wel wat uurtjes zal vertoeven!
Groeten en pas op met vuurwerk!
Beste Wim-Paul welkom Fijne
Hallo Wim-Paul, je maakt me
Helga, ik heb niet echt rare
Haha Welkom
Hoi Wim-Paul, Welkom! Veel
Okee, Wim-Paul,... een
Hallo Wim-Paul. Ik hoop
Goede middag Wim-Paul. Je
Wim Paul welkom
Welkom! Enne, met 'wat
Hoi Wim-Paul Wat leuk dat je