Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wim-Paul Lievense - BigBoB

Hallo, ik wil me even voorstellen. Ik ben Wim-Paul Lievense. Ik heb me voorgenomen om een boek te schrijven, sterker nog: ik ga een boek schrijven! Ik lees zelf graag thrillers. Ik heb zo nu en dan een nieuwe hobby nodig en soms wil ik aan mezelf laten zien dat ik het kan. Dat is in dit geval ook zo. Ik ben er nu een tijdje mee bezig en ik vind het enorm leuk om te doen. Ik zit vooral in de voorbereidende fase: verhaal uitdenken, situaties, omgeving, personages, etc. Ik heb ook net een boek gekocht (spanning in verhalen) om wat meer over het 'schrijversvak' te leren. Ik heb helemaal geen schrijversachtergrond en dat is soms best lastig. Ik ben nu ook bezig in een boek van Harlan Coben en ik merk dat ik nu anders lees (nu ik me heb voorgenomen om een boek te schrijven) dan hiervoor. Ik kijk ook anders naar films, leuk is dat! Het ultieme doel is om een boek gepubliceerd te krijgen, maar dat is geen must. Als ik een boek kan schrijven wat ik zelf leuk zou vinden om te lezen is mijn doel eigenlijk wel bereikt. Ik was wat aan het googelen en kwam op deze site. Er staat wel veel info op! Ik denk dat ik hier nog wel wat uurtjes zal vertoeven! Groeten en pas op met vuurwerk!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Wim-Paul welkom Fijne site he! Ook ik heb al diverse voordelen aan deze site ontdekt. Veel succes met het ongetwijfeld lange, zware pad dat voor je ligt. Er zullen takken op je weg liggen, overstromingen zullen ontstaan en diverse verleidelijkheden zullen je van de weg vandaan willen lokken, maar hopelijk zal jij je pad iedere keer weer terug vinden en volbrengen wat je je voorgenomen hebt. Lang leve degene die eigenwijze karakters heeft uitgevonden! (God?)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Wim-Paul, je maakt me nieuwsgierig. Wat voor een rare hobby's heb je in het verleden opgepakt? Welkom hier trouwens. Zelf raak ik geen vuurpijl of voetzoeker aan. Ik heb mijn tien vingers allemaal nodig om te typen. (Ik kan wel blind typen trouwens, maar ja...)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helga, ik heb niet echt rare hobby's gehad, maar wel veel verschillende. Gitaarspelen, skeeleren, zaalvoetbal, tennis, kanovaren, schaatsen, studeren, korfballen, squashen, zwemmen, vissen, wandelmarathon lopen, filmpjes maken op de pc, muziek maken met Music Maker, lezen en nu dus ook schrijven. Meestal ging het dan gepaard met de nodige aanschaf van spullen... Dan is dit toch een goedkopere hobby...

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Welkom Wim-Paul. Waarschijnlijk ligt je berging of garage vol met hobby-atributen. Hopelijk staat je gitaar nog wel binnen handbereik? Ik wens je veel succes in je schrijfleven, en een mooie jaarwisseling!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wim-Paul, Welkom! Veel succes met het schrijven van je boek. Het is inderdaad behoorlijk vogelen als je geen schrijversachtergrond hebt. Ik merk het zelf ook, ik heb mij deze week ook hier aangemeld en ik wil mij richten op kinderboeken. Ik merk dat deze site en boeken over schrijven veel waardevolle informatie geeft. Veel succes!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Okee, Wim-Paul,... een eigenwijs typ dus. :-) ... Kunnen we elkaar een handje geven. Welkom hier, we zijn benieuwd naar je schrijverij, wij kunnen wellicht ook wat van jou leren.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede middag Wim-Paul. Je bent zeker niet de enige zonder schrijversachtergrond! Bij deze mijn allerbeste wensen voor 2OO9!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wim-Paul Wat leuk dat je nu eigenlijk ook schrijver bent. Door dat je zo graag thrillers leest kreeg je de drive om zelf ook iets in elkaar te zetten. Ik denk dat veel schrijvers zo beginnen. Je gaat automatisch anders naar boeken en films kijken als je bezig bent. Ik wil je nog veel succes en plezier toewensen in het schrijven. Blijf het vooral leuk vinden!