Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo!

Hallo allemaal, Via wat internetspeurwerk ben ik terecht gekomen op dit forum. Ik ben Emma, een studente van 19 jaar oud, en ik hou al mijn hele leven van lezen en schrijven. Het schrijven is een hobby dat bij mij met vlagen komt, wanneer de druk van het dagelijks leven wegvalt. Ik heb nu weer de tijd om het op te pakken, en dat doe ik dan ook graag. Ik schrijf het liefste romans, maar ik dicht ook graag. Ik vind het leuk om te zien wat jullie plaatsen, hoe jullie met taal omgaan en ik sta zelf ook altijd open voor suggesties en opbouwende kritiek. Groetjes, Emma

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Emma... Ook voor jou de vraag wat je studeert... (ja,, ik weet het, ben daar zeer geïnteresseerd in, verder ben ik veertig en dreig ik in een midlife crisis terecht te komen).

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Emma... Ook voor jou de vraag wat je studeert... (ja,, ik weet het, ben daar zeer geïnteresseerd in, verder ben ik veertig en dreig ik in een midlife crisis terecht te komen).
Ben je op zoek naar een nieuwe studie? :) ik studeer pedagogische wetenschappen (in het Nederlands vertaald houdt dat ongeveer in dat ik me bezig houd met de ontwikkeling en opvoeding van kinderen)