Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Celine_P

Hoi allemaal, Ik ben Celine en ik ben zestien jaar oud. Ik hou heel erg van schrijven en hang al een tijdje rond op deze website dus ik vond het inmiddels wel een goed moment om een account aan te maken, zodat ik meer kan leren. Ik zal niet over alles kunnen meepraten want ik heb niet zoveel ervaring, maar des te meer kan ik leren toch? ;) Ik heb me ook voorgenomen om de wekelijkse opdrachten te gaan maken in de vakantie en ik dacht dat je die ook ergens met een account kan plaatsen. Maar dat zie ik nog wel. Ik ga aankomend schooljaar naar VWO5, voor het geval jullie dat zouden willen weten. Ik schrijf eigenlijk al sinds ik het kan, groep 3 dus, en ik ben er ook nooit mee opgehouden. Voor de rest hou ik van toneel(spelen) en fotograferen. Ik heb een poos een blog gehad maar daar ben ik wegens tijdgebrek mee gestopt. Ik geloof dat ik nu zo'n beetje alles verteld heb, dus wil je nog iets weten dan hoor ik het wel! Groetjes, Celine

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Euuhmm vanalles! Ik heb nog niet echt een stijl uitgevonden, maar ik vind het schrijven van korte grappige teksten wel leuk (check proeflezen), maar ik schrijf vooral veel YA. (Young Adult) Dat staat ook nog wat dichter bij mezelf en wat ik zelf lees, vandaar.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga aankomend schooljaar naar VWO5, voor het geval jullie dat zouden willen weten
M.a.w. je hebt momenteel vakantie! Nou, leuk is dat... Nee hoor, geniet ervan en welkom om dit forum.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum. We lijken veel op elkaar. We hebben dezelfde hobby's en ook ik ga naar VWO 5. Hopelijk zie ik je bij de wekelijkse schrijfopdracht!