Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

profiel

Voorstel: is het niet handiger als alle nieuwe (en ook oude schrijvers) in plaats van hier zich voorstellen onder de persoonlijke gegevens? Wie reageren wil op een ingezonden tekst kan dan wat basisgegevens van de schrijver makkelijker vinden door op diens naam te klikken. Vermeld daar leeftijd, schrijfervaring, werk. Een verhandeling van een professionele schrijver die jaren op het onderwerp heeft gestudeerd verlangt immers een ander soort reactie dan het schuchtere eerste probeersel van een schoolmeisje.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een verhandeling van een professionele schrijver die jaren op het onderwerp heeft gestudeerd verlangt immers een ander soort reactie dan het schuchtere eerste probeersel van een schoolmeisje.
Voorstel afgewezen. Reden; ik ben een eerlijke man - kom uit een zeer rijke familie - de laatste 40 jaar geen enkele nuttige opleiding genoten - en verdenk veel professionele schrijvers, schuchtere schoolmeisjes te zijn. Selectie kan zinvol zijn. Zo zag ik kortgeleden in een docu hoe een Hollandse VOC Kaaskop kort na WO2, met een stropdas om, geschikte gastarbeiders uitzocht in Marokko. Zelfs een professionele groentenboer is zelden in staat de rotte appel uit zijn mandje te halen. En ik ben zo dom om die glanzende appel te kopen.