Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal ik ben bossie1986

Hallo allemaal, Waarschijnlijk bewandel ik een beetje de omgekeerde route. Ik ben eerst heel enthousiast gaan schrijven en vervolgens stel ik me nog even voor, maar liever laat dan nooit. Naja, daar gaan we dan: Ik ben Arjan, 29 jaar en kom uit Klazienaveen ( voor de mensen die het niet kennen, het dorpje in de buurt van Emmen). Ik heb altijd een behoorlijk inbeeldingsvermogen gehad en kan me dan ook nog heel goed de zelfbedachte verhaaltjes herinneren die mijn vader en moeder mij voor het slapen gaan vertelden. Het was gewoon een magische ervaring. Nu ben ik zelf aan de beurt om 'mijn verhaaltjes' te mogen voorlezen aan mijn dochtertje van anderhalf. Het is gewoon het mooiste wat er is als je kinderen "fan" zijn van de verhaaltjes. Mijn motto is ook dat het leven uit verhalen bestaat. Veel ervaring op schrijfgebied heb ik niet, maar ik ben er van overtuigd dat ik hier nog veel kan leren. Het is een prachtige hobby waarbij je even in een andere wereld zit, alleen daarom zou je al beginnen met schrijven. Ik heb er in ieder geval nu al veel plezier in en ik hoop veel van jullie te mogen leren :)

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga proberen om ook volwassen verhalen te schrijven maar ik ben er wel achter dat dit weer een hele andere tak van sport is. Wat ik zelf het mooiste is aan kinderverhalen is de eindeloze fantasie die je kan gebruiken in je verhaaltjes. Hoe heerlijk was het nog toen je nog geloofde in Sinterklaas en hoe magisch was je verjaardag? Daar geniet ik op dit moment het meest van.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha daar heb jij weer een punt! Maar ik heb altijd het gevoel dat het bij volwassen verhalen altijd maar over serieuze onderwerpen moet gaan. Dan heb je het denk ik niet over monsters onder het bed... :)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tenzij de monsters nog steeds in je hoofd zitten wanneer je volwassen bent: et voila. Er zijn hele grote genres als fantasy en sci-fi gebouwd op grenzeloze fantasie, verpakt in serieuze en minder serieuze verhalen. Doe er je voordeel mee!