Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo ik ben Kreeftje

Beste iedereen, Graag wil ik mij hier even voorstellen. Na lang twijfelen heb ik mij toch aangemeld op deze site. De reden daarvoor is omdat ik momenteel bezig ben om mijn eigen verhaal te schrijven, een biografie dus. Persoonlijk vind ik het heel eng om hier fragmenten uit mijn verhaal te plaatsen doordat ze zo persoonlijk zijn. Mijn verhaal daadwerkelijk uitgeven is voor nu geen ambitie, voor het eerst mijn verhaal opschrijven is al een hele stap. Wel zou ik het heel graag willen lezen aan mijn vriend die vrij weinig weet over mijn verleden, er over praten lukt mij namelijk bijna niet dat is dan ook meteen de reden dat ik ben gaan schrijven. En wellicht ooit, wanneer mensen denken dat het goed genoeg is, wil ik het nog wel eens uit gaan geven. Anoniem maar met de hoop er misschien iemand die in een soort gelijke situatie zit of heeft gezeten te kunnen helpen. Ik ben net 30 en mijn verhaal speelt zich af vanaf mijn 7de (ongeveer het moment waarvan ik de eerste heldere herinneringen heb) tot "vandaag". Ik ben nog lang niet uitgeschreven maar de eerste 12.000 woorden staan op papier. Vandaag of morgen wil ik een fragment gaan plaatsen bij proeflezen, ik vind het nu al eng! ;). Alvast bedankt en iedereen. Groetjes, Kreeftje

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Als je het echt eng vind, wat ik me goed kan voorstellen bij dit soort persoonlijke verhalen, kun je natuurlijk eerst even kijken wat voor feedback er wordt gegeven op andere verhalen en daar al wat voordeel mee te doen. Ook kun je rondvragen naar vaste proeflezers die je het verhaal laat lezen zodat je niet iets waar je je niet goed bij voelt op het internet hoeft te zetten. ~Likaiar

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie reacties! Ondanks dat ik het heel eng vind, voelt het toch als iets wat ik "moet" doen. Wanneer ik mijn verhaal ooit aan andere mensen wil laten lezen (bekende of onbekende) dan moet ik deze stap nog heel vaak gaan maken dus hopelijk kan ik juist op deze manier een beetje over die angst heen komen. Zojuist heb ik het eerste fragment geplaatst en ga ik vol spanning afwachten wat voor een feedback ik mag ontvangen. Groetjes, Kreeftje

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom bij de club en dapper dat je je zo open en bloot durft te geven. Ik hoop dat je hier een fijne tijd hebt. :)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dapper! Het woorden geven aan je ervaringen kan je helpen bij verwerking. Ik weet niet of dat het doel is, maar het zal zeker een neveneffect zijn. Veel succes!