Beetje te laat maar toch hallo !
Te laat, want al gepost in het weekopdrachten subforum. Anyway !
Hallo allemaal, ik ben.... *weegt af* .... een semi-beginnende schrijver van 34 jaar. Ik loop altijd na een paar zinnen vast met verhalen omdat ik van tevoren nooit bedenk waar ik nou eigenlijk heen wil, en vervolgens de interesse verlies. Mijn laatste verhaal poging (tot de weekopdracht) dateerde uit 2004.
In de periode 2004 - 2015 ben ik derhalve maar gedichten gaan schrijven, veelal in het engels, Ik vraag me af of er ook ruimte en support bestaat voor poezie overigens, maar als iemand er antwoord op heeft, lees ik het graag terug in een van de replies (als ik die krijg xD).
Bij toeval kwam ik eind vorige maand via twitter bij een engelstalige verhalenwedstrijd, en ik besloot, omdat ik niet kon slapen, maar een verhaaltje in te sturen. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk, maar toen ik de volgende ochtend wakker werd, realiseerde ik me wel hoe leuk ik het eigenlijk vond om gewoon te proberen om een verhaal op papier (lees: OpenOffice) te zetten. Diezelfde dag ging ik bij mijn ouders op bezoek, zij hebben een lidmaatschap op de krant (Tubantia) en ik niet, dus ik lees 'm daar af en toe, en kwam een advertentie tegen van het Boekengilde, via welke site ik vervolgens hier terecht kwam.
Of heel erg toevallig allemaal of stiekem toch een soort van teken dat ik iets met mijn schrijven moet gaan doen. Wie zal het zeggen Ik ben er in ieder geval, dus hallo !
Welkom! Laat je het weten als
't Is nooit te laat om hoi te
Veel schrijfplezier!
Miwli schreef: Of heel erg
Je kunt je poëzie hier zeker
Het is nooit te laat voor een