9 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Beetje te laat maar toch hallo !

5 juli 2015 - 22:22
Te laat, want al gepost in het weekopdrachten subforum. Anyway ! Hallo allemaal, ik ben.... *weegt af* .... een semi-beginnende schrijver van 34 jaar. Ik loop altijd na een paar zinnen vast met verhalen omdat ik van tevoren nooit bedenk waar ik nou eigenlijk heen wil, en vervolgens de interesse verlies. Mijn laatste verhaal poging (tot de weekopdracht) dateerde uit 2004. In de periode 2004 - 2015 ben ik derhalve maar gedichten gaan schrijven, veelal in het engels, Ik vraag me af of er ook ruimte en support bestaat voor poezie overigens, maar als iemand er antwoord op heeft, lees ik het graag terug in een van de replies (als ik die krijg xD). Bij toeval kwam ik eind vorige maand via twitter bij een engelstalige verhalenwedstrijd, en ik besloot, omdat ik niet kon slapen, maar een verhaaltje in te sturen. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk, maar toen ik de volgende ochtend wakker werd, realiseerde ik me wel hoe leuk ik het eigenlijk vond om gewoon te proberen om een verhaal op papier (lees: OpenOffice) te zetten. Diezelfde dag ging ik bij mijn ouders op bezoek, zij hebben een lidmaatschap op de krant (Tubantia) en ik niet, dus ik lees 'm daar af en toe, en kwam een advertentie tegen van het Boekengilde, via welke site ik vervolgens hier terecht kwam. Of heel erg toevallig allemaal of stiekem toch een soort van teken dat ik iets met mijn schrijven moet gaan doen. Wie zal het zeggen Ik ben er in ieder geval, dus hallo !

9 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
5 juli 2015 - 22:35
Welkom! Laat je het weten als je eruit bent (of het een teken was of niet)? ;) Ik ben hier ook net een paar weken actief, maar heb zowel proza als poezie voorbij zien komen. Veel plezier in ieder geval! Groetjes, Jo-Ann

12 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
5 juli 2015 - 23:48
Of heel erg toevallig allemaal of stiekem toch een soort van teken dat ik iets met mijn schrijven moet gaan doen.
Het kan ook een teken zijn om nooit meer iets te schrijven. Welkom.

10 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
6 juli 2015 - 9:42
Je kunt je poëzie hier zeker kwijt. Alleen zul je denk ik voor je Engelstalige werk een plekje moeten zoeken op een Engelstalige variant van SO. In ieder geval, welkom! En je bent nooit te oud danwel te jong om te beginnen met schrijven (dus ook niet om het weer op te pakken).

12 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
6 juli 2015 - 9:43
Het is nooit te laat voor een groet. Tenzij de andere kant van de groet is overleden. Dan ben je wel te laat. Niet relevant. Welkom.