Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mayella

Goedemorgen iedereen, Ik ben Mayella, 24 jaar uit Haarlem, en ik heb me gisteren ingeschreven op Schrijven Online, om beter op de hoogte gehouden te kunnen worden van alle ins en outs in de literaire/schrijfwereld. Ik schrijf sinds mijn tiende levensjaar (hopelijk is het niveau in de tussentijd een beetje gestegen! ;-)) en ben nu serieus bezig met het schrijven van een boek in dagboekvorm. Niet auto-biografisch, maar ook niet geheel uit de lucht gegrepen. Wel superspannend! Zijn er ook mensen uit (de omgeving van) Haarlem op dit forum? Ik woon hier pas sinds kort (1 jaar, na een aantal jaar in het buitenland), en ik heb eigenlijk nooit iets van een 'schrijversclub' of iets in die trant kunnen vinden. Wellicht weet een van jullie hier meer over :) Tot schrijfs! Mayella

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mayella, Welkom hier! Er zijn vast en zeker mensen hier die je verder kunnen helpen naar schrijfclubs in jouw omgeving. Mogen we binnenkort eens zien wat je zoal schrijft?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mayella, Hier zul je je snel thuis voelen. Er is hier van alles wat met schrijven te maken heeft te vinden. En vast ook een 'schrijversclub' bij jou in de buurt. Heb je al bij het onderwerp schrijfgroep gezocht gekeken? http://www.schrijvenonline.org/forum/9172 Misschien kun je met deze link van dit forum wat vinden. Heel veel schrijf plezier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mayella, leuk, een boek in dagboekvorm! Hoop dat je eens wat op proeflezen zet.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen, Bedankt voor het warme onthaal! Had niet verwacht dat het forum zo actief was :) Ik heb vanmiddag een stukje van het dagboek op Proeflezen gezet, hopelijk vinden jullie het mooi!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Mayella. Wees welkom. Nog een dagboekenschrijfster.... ( de vorige 'Nieuweling' had het ook al over dagboeken). Meestal hou je die voor jezelf en wil je helemaal niet dat anderen erin lezen. Je kunt zeker hier op allerlei gebied interessante informatie vinden.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Mayella. Dit forum is hartstikke actief! :) Wil je absoluut een schrijfgroep in Haarlem en mensen ontmoeten, of is een online schrijfclub ook goed? Je bent al naar de oproepen voor schrijfclubs verwezen, zit er niet een voor je bij, dan kan je wellicht een eigen oproep doen.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@pvdwngrd : Dank je wel :) Het is niet mijn eigen dagboek dat ik 'publiceer' hoor, al zijn sommige situaties natuurlijk wel uit het leven gegrepen. Ik heb een stukje bij Proeflezen gezet, als je geinteresseerd bent!