Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen: Jo-Ann E.

Hallo! Ik heb af en aan altijd geschreven (vanaf dat ik dat kon) maar ik wil eigenlijk meer schrijven. Ik mis alleen wel met anderen erover kunnen praten, over schrijven in het algemeen maar ook bv. feedback op wat ik geschreven heb. Ik woon in Duitsland met man en 2 kinderen (2 en 3 jaar nu), hiervoor woonde ik in Zweden (2 jaar) maar ben verder in NL opgegroeid. Dochter van twee op Aruba geboren ouders, die o.a. Pools, Joods, Nederlands en Surinaams bloed hebben. Het komt wel eens voor dat verschillende talen door elkaar gaan lopen bij mij,,.. Verder heb ik een propedeuse Spaans gedaan en ben vervolgens afgestudeerd als bedrijfskundige. Ook ben ik gecertificeerd coach en heb een berg trainingen gedaan. Desondanks heb ik mijn professionele plekje nog altijd niet gevonden. Tot dat wel zo is, ga ik lekker schrijven. En lezen. En daarna ga ik ook gewoon verder. Vind dit forum spannend, nu al een beetje verslavend, en hoop er wat te kunnen leren, aansluiting te vinden bij een paar mensen, plus wat bij te kunnen dragen. m.b.t. schrijven: ik wil niet meer zonder, maar ik had een tijd een soort angst ervoor. Als ik in een schrijffase zit, gaat alles om schrijven. Briefjes overal, ik luister mensen af in de bus, geef mijn kinderen even minder aandacht omdat ik NU wat op moet schrijven. Maar nu zijn te wat groter en ga ik ervoor! (zeg ik vandaag heel dapper) Herkent iemand dit? Groetjes, Jo-Ann

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Dat stuk over al die landen en talen waar je mee te maken hebt moest ik wel twee keer lezen voordat ik het begreep ;) Interessant is het zeker. Ik hoop dat je wat bij kunt leren op dit forum. Pr

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Ik ga misschien een aantal verhalen schrijven over moeders die schrijven en geen aandacht meer hebben voor hun kinderen. Deel 1; Achtergelaten in de bus.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Dan kom ik echt niet in je verhaal voor.
}) Jij bent die 'vriendelijke' oude vrouw die het kind meelokt en te koop aanbied op MP.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
... en dan schrijft Tja straks een bestseller vanuit de gevangenis. Tegenwoordig zijn die waargebeurde verhalen helemaal in. }) Maar van harte welkom Jo-Ann. Herkenbaar hoor, wanneer je in een flow zit dat dan de kids en partner wat minder aandacht krijgen. Is hier ook het geval. :) Veel succes met schrijven en ik ben benieuwd naar je verhalen!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat is ook zo, Yrret. Ik wilde mijn kleinzoon op marktplaats zetten. Ging die gisteren bij mij op schoot zitten. Ik heb de advertentie maar weggehaald. Soms vergeet ik gemakshalve de slechte dingen die ik uitgehaald heb. ik heb zelf een gevangenis bedacht, Kahlyn, dan kan ik meer fantaseren.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik heb een zelf een gevangenis bedacht, Kahlyn, dan kan ik meer fantaseren.
Orange is the new Tja? }) :unibrow:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik gebruik alle kleuren als het mij uitkomt. Ik zal het woordje een even weghalen. Het staat er 2x.