even voorstellen: Jo-Ann E.
Hallo!
Ik heb af en aan altijd geschreven (vanaf dat ik dat kon) maar ik wil eigenlijk meer schrijven. Ik mis alleen wel met anderen erover kunnen praten, over schrijven in het algemeen maar ook bv. feedback op wat ik geschreven heb.
Ik woon in Duitsland met man en 2 kinderen (2 en 3 jaar nu), hiervoor woonde ik in Zweden (2 jaar) maar ben verder in NL opgegroeid. Dochter van twee op Aruba geboren ouders, die o.a. Pools, Joods, Nederlands en Surinaams bloed hebben. Het komt wel eens voor dat verschillende talen door elkaar gaan lopen bij mij,,..
Verder heb ik een propedeuse Spaans gedaan en ben vervolgens afgestudeerd als bedrijfskundige. Ook ben ik gecertificeerd coach en heb een berg trainingen gedaan. Desondanks heb ik mijn professionele plekje nog altijd niet gevonden.
Tot dat wel zo is, ga ik lekker schrijven. En lezen. En daarna ga ik ook gewoon verder.
Vind dit forum spannend, nu al een beetje verslavend, en hoop er wat te kunnen leren, aansluiting te vinden bij een paar mensen, plus wat bij te kunnen dragen.
m.b.t. schrijven: ik wil niet meer zonder, maar ik had een tijd een soort angst ervoor. Als ik in een schrijffase zit, gaat alles om schrijven. Briefjes overal, ik luister mensen af in de bus, geef mijn kinderen even minder aandacht omdat ik NU wat op moet schrijven. Maar nu zijn te wat groter en ga ik ervoor! (zeg ik vandaag heel dapper) Herkent iemand dit?
Groetjes,
Jo-Ann
Welkom! Dat stuk over al die
Welkom. Ja, Schrijven gaat
Welkom. Jij bent hier vast
Dank voor jullie reacties!
Welkom. Ik ga misschien een
Dan kom ik echt niet in je
Tja schreef: Dan kom ik echt
... en dan schrijft Tja
Deel 2, gevonden op
Dat is ook zo, Yrret. Ik