Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

quillaume

Hallo aan iedereen, Ik ben 68 jaar, getrouwd, 2 kinderen en drie kleinkinderen. Ik heb altijd veel geschreven, dagboeken over vakanties enzo. Beroepsmatig kom ik uit de financiële hoek maar ook daar kwam altijd veel schrijven bij kijken. Sinds lang schrijf ik, wat ik dan noem, onzinverhaaltjes voor mijn kleinkinderen. Dat zijn altijd verzonnen verhaaltjes met verwijzingen naar de werkelijkheid. Bij mijn twee jongste kleinzoons gaat het steeds meer op echt schrijven lijken. Ik ben het dus wat serieuzer gaan aanpakken. Daarom ben ik sinds april 2016 lid geworden van schrijven-online. Mijn bedoeling is om te proberen kinderverhalen te schrijven op het snijvlak van fictie en non-fictie. Het is zeker geen hoogstaande litteratuur maar ik probeer zo helder mogelijk te schrijven. Aan de wekelijkse schrijfopdracht doe ik mee als ik een klik heb met het onderwerp. Dan vind ik het leuk en als ik er een ander een plezierig gevoel mee geef, is dat extra leuk. Ik hoop hier veel te leren en nieuwe mensen te leren kennen. groet wim

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daarom ben ik sinds april 2016 lid geworden van schrijven-online.
Welkom. Je schrijft verhalen die zich in de nabije toekomst afspelen?