Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Robin

Dag allemaal, Net een dag ingeschreven en dan maar even voorstellen; Robin, 45 jaar, dagelijkse leven werkzaam bij it-bedrijfje. Altijd veel gelezen, vooral SF en Fantasy. Ook heel veel in het Engels, en daar schrijf ik ook soms in; weet niet of jullie ook in het Engels proeflezen? ;-) Vroeger wel eens verhaaltjes op een korte verhalen website gezet, maar toen lang geen tijd meer gehad (een kid, u kent het vast wel). Nu weer het schrijven wat opgepakt. Met van alles wat bezig; fantasy novelle in het Engels, kinderverhaaltjes in het Nederlands, etc. Heb al wat rondgekeken; interessante en leerzame fora,. Leuke scherpe reacties en opmerkingen! In ieder geval; leuk om hier te zijn en hopelijk tot vaker! Robin

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum en veel plezier. Ik heb zelf geen moeite om in het Engels een proeflezing te doen, ik weet alleen niet of mijn kennis daarin toereikend genoeg is om je daadwerkelijk feedback te geven waar je dan ook wat aan hebt. Maar, je kunt altijd een poging wagen niet? Groetjes, Astrid

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Op 't forum wordt gevraagd alleen Nederlandse teksten te plaatsen, maar je mag me best PB'en als je zou willen dat ik iets voor je lees :)

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank Astrid, Diana, voor het welkom en de woorden van advies. En Diana, daar zou ik best wel eens op in kunnen gaan. Dank voor PB aanbod i.i.g !

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en ik vind het geen probleem engels proef te lezen. Let wel op ik ben geen native en zaken die een native eruit haalt zal ik niet kunnen. Cheers

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank Thomach, pr en DarkValley. @DarkValley; Ja, native speaker ga ik zoeken voor controle van laatste versie. Tot die tijd zal ik wellicht eens van je diensten gebruik maken :-) And, if you'd like, maybe return the favor? Eerst maar eens schrijven en herschijven! :-)

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, en leuk dat jij ook zo van fantasy houdt. Zag je reactie al op mijn voorsteltopic. We hebben inderdaad veel gemeen (it, fantasy, Engels). Ben benieuwd naar je verhalen en wil ze met plezier corrigeren waar nodig. Groetjes!