Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen

Hallo allemaal! Ik ben Aaron, nog 15 jaar jong, maar ik schrijf heel graag en doe het dan ook heel vaak. Ik schrijf vooral (epic) fantasy, of eerlik gezegd alleen maar fantasy. Toen ik zes jaar was werd ik geïnspireerd door Tolkien, vooral door de wereld die hij gecreëerd had. Ik ben dat ook gaan doen. Het begon met een klein, utopisch wereld maar naarmate ik ouder werd veranderde dat wereldje in een gevaarlijke planeet vol bedreigingen. Omdat deze wereld ook een eigen tijdlijn heeft gekregen, heb ik eigenlijk altijd wel stof om over te schrijven. Ik was al eerder op deze site gekomen toen ik zocht naar hoe je bepaalde gebeurtenissen moest omschrijven en het heeft me goed geholpen. Uiteindelijk heb ik besloten om gewoon een account aan te maken en me bij het clubje te voegen. Ik zou wel door kunnen gaan en een hele tekst schrijven, maar dan wordt het al snel een autobiografie inplaats van mezelf voorstellen. Als iemand vragen heeft, dan kan je ze stellen en ik hoop dat ik in de toekomst beter wordt in het schrijven.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Aaron, Welkom op het forum. Altijd leuk om een nieuwe Fantasy liefhebber erbij te hebben. :D

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Altijd gezellig, mede-fantasten te zien :) Wat voor soort fantasy schrijf je? Epic fantasy, young adult, scifi, iets anders?

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet precies onder welk type het valt, maar echt draken of andere magie is er niet veel. Het is meer een politiek gevecht (wel met oorlogen en dat soort dingen), volgens mij valt dat onder epic fantasy?