Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

- Nicole - Wondergirl

Nou, om me dan maar even voor te stellen, zodat iedereen ook weet wie ik ben: Ik ben Nicole, zoals de titel al zegt, en momenteel 17 jaar. Ik schrijf zoveel als ik kan en zovaak als ik kan, alles komt in mijn hoofd op en ik kan het op geen andere manier kwijt, dan het op te schrijven. Midden in de nacht schrijf ik met mijn bedlampje aan als een idee in mijn hoofd opkomt en tijdens de schoollessen schrijf ik het op aparte briefjes, waarna ik het later vaak intyp op de computer of gewoon in een map bewaar. Ik schrijf sinds groep 2, maar verhaaltjes vertellen doe ik al sinds ik kan praten. Vroeger sliepen mijn zus en ik op dezelfde kamer en wij vertelden elkaar verhaaltjes, in groep 2 ging ik boekjes overschrijven, hoewel ik nog niet echt schrijven kon. De letters kwamen er wel en ik wist wat ik schreef. Vanaf groep 3 schrijf ik mijn eigen bedachte verhaaltjes al op en volgens de leraren waren ze altijd goed, maar dat is goed voor die leeftijd en niet goed goed. Wel beter dan de rest van de klas, haast altijd. En ook langer. Ik was (en ben) altijd leergierig naar nieuwe woorden en mijn woordenschat is dan altijd ook groot geweest. Ik lees talloze boeken, zelfs als ik ze saai vind, lees ik ze uit. In al die jaren heb ik slechts éénmaal een boek weggelegd, omdat ik niet verder kwam. Zelf schrijf ik het liefste lange verhalen, fantasy. De woorden komen op in mijn hoofd zonder dat ik er echt bij nadenk, ik weet wat ik schrijf, maar niet hoe ik het bedenk. Natuurlijk heb ik allerlei ideeën op papier staan en ook informatie over alles wat er gebeurd, maar de meeste dingen verzin ik tijdens het schrijven. Het werkt het beste. Voor mij. Naar deze site ben ik gekomen, omdat ik graag beter wil leren schrijven. Er zijn mensen die verhaaltjes van mij lezen en feedback geven, maar soms twijfel ik aan hun oprechtheid, de meeste zijn 'vrienden'. Bij deze dus mijn introductie, alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst aan iedereen!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wondergirl, welkom! Zou je je topic even wil aanpassen door op bewerken te klikken en je titel te veranderen in: 'Wondergirl (Nicole)'? Vrienden zijn wel oprecht, alleen hebben ze meestal geen verstand van schrijven en schrijftechnische zaken. Gelukkig kun je daarvoor hier terecht. ;)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met ons allen weten wij heel veel van schrijven en wij zijn geen vrienden van je, dus we zullen je niet sparen ;) . Kom maar op met een eerste fragment! :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nicole, Welkom natuurlijk! Mooi dat jij je schrijfveren op een zo natuurlijke manier beschrijft!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar na een eerste voorstelbericht is er niets meer van Wondergirl vernomen :\\

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och nee, sorry. Bedankt voor de 'welkomberichten' van jullie allemaal hoor, ik heb ze wel gelezen, maar eigenlijk geen tijd gehad om iets terug te schrijven. Ik moet leren voor de toetsweek momenteel en de proefwerken die ik binnenkort heb, zijn ontzettend moeilijk, vooral van Frans. Vandaar dat ik nog niet zoveel tijd heb gehad om nog weer iets te posten.