Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi

Hoi, Eigenlijk ben ik niet nieuw. Omdat ik nog nooit fictie had geschreven en ik niet in de waan was dat er ook maar een fatsoenlijk woord door mij geschreven zou worden, koos ik ooit voor de naam Johanna B. Maar ja, ik heet geen Johanna B. en schrijf liever onder mijn eigen naam. Annemieke dus. Of ik inmiddels wel in staat ben om een fatsoenlijk woord te schrijven is nog maar de vraag. En bovendien ben ik nog steeds amateur in alles. Waarschijnlijk verschijnt vanzelf weer iets van mij op het forum. Groet, Annemieke

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Annemieke. Groot gelijk dat je maar liever onder je eigen naam wilt schrijven. Er zijn hier meer amateurs, maar of er vanzelf iets op het forum zal verschijnen, lijkt me sterk. Je zult het echt zelf moeten doen. Succes!

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Eigenlijk ben ik niet nieuw. Omdat ik nog nooit fictie had geschreven en ik niet in de waan was dat er ook maar een fatsoenlijk woord door mij geschreven zou worden, koos ik ooit voor de naam Johanna B. Maar ja, ik heet geen Johanna B. en schrijf liever onder mijn eigen naam. Annemieke dus. Of ik inmiddels wel in staat ben om een fatsoenlijk woord te schrijven is nog maar de vraag. En bovendien ben ik nog steeds amateur in alles. Waarschijnlijk verschijnt vanzelf weer iets van mij op het forum. Groet, Annemieke
. Welkom. Je zit min of meer in hetzelfde schuitje als ik; ik ben ook onlangs weer lid geworden nadat ik (sinds ongeveer 2007) niets meer van me had laten horen. En ik heb ook een nieuwe naam, maar dat is omdat ik niet meer bij mijn account van destijds kan. En of je "in staat bent om een fatsoenlijk woord te schrijven"? Er is maar één manier om daar achter te komen!

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie voor jullie welkom. @Riny, Daar zeg je wat. Het gaat inderdaad niet vanzelf. Dat moet ik in gedachte houden. @Jan P., Dank je voor de goede tip. Momenteel ben ik bezig om een verhaal te schrijven. Als dat klaar is, kijk ik wellicht een keer bij die wekelijkse schrijfopdracht :). @Van den Karbargenbok, Jij ook welkom terug. @pr, Dank je, Ik had ook niet verwacht ooit wedergeboren of iets in die richting te raken. Best wel raar.