Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hannalou

Hoi, Ik zal me even voorstellen. Ik ben 35 jaar en moeder van drie kinderen. Ik houd erg van lezen. En schrijven, maar dat komt er wat minder van door alle andere bezigheden. Ik doe de lerarenopleiding Nederlands. Hobby's zijn vioolspelen, muziek maken met anderen, hardlopen. Een aantal jaar geleden heb ik een cursus gevolgd aan de Schrijversvakschool. Ik heb toen wel gemerkt dat ik iemand ben van weinig woorden. Een roman schrijven trekt me niet. Ik ga meer voor het schrijven van gedichten en songteksten. Op dit moment heb ik geen werk, en dus wat meer tijd om me op dit vlak te ontwikkelen. Erg leuk dat dit forum bestaat, ben benieuwd naar jullie schrijfsels en reacties.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hannalou, leuke gebruiksnaam heb je. Ik ben erg benieuwd naar je gedichten en ik wens je veel plezier op onze forum. Groetjes, Ayoub

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, welkom op het forum! Heb je weleens korte verhalen overwogen? Dat heeft ook weinig woorden. Of heb je je roeping geheel in de gedichten/lyrics gevonden?

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag allemaal, Bedankt voor jullie welkom!
Heb je weleens korte verhalen overwogen? Dat heeft ook weinig woorden. Of heb je je roeping geheel in de gedichten/lyrics gevonden?
Ik kan niet zeggen dat ik mijn roeping al gevonden heb, ik heb vooral de wil om wat bij te leren. :) Dus ik was van plan maar eens te beginnen met de weekopdrachten. De eerstvolgende weekopdracht is toevallig een kort verhaal...