Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

CrystalMarga It,s me

Gisteren ontdekte ik deze site en dit forum. Erg leuk, interessant en leerzaam om alles te ontdekken en te lezen. Ik heb me direct op t schrijven van Haiku,s gestort en er 5 geplaatst. Ik woon in t midden des lands in een heerlijke plaats met genoeg rust en genoeg levendigheid. Voor ik te kampen kreeg met ziekte was ik onderwijzeres basisschool. Ik heb 3 inmiddels volwassen kinderen waarvan de jongste bij mij woont en een pracht van een kleindochter. Ik heb een lieve man ontdekt waarmee ik sinds een tijdje een relatie aan t bouwen ben. Reden genoeg om te genieten en stof genoeg om over te schrijven. Ik heb al sinds mijn kindertijd plezier in schrijven maar heb dat vanwege ziekte en andere moeiten jaren niet meer gedaan. Sinds kort heb ik de draad weer opgepakt. Ik hoop van jullie te leren en van jullie schrijfsels te genieten!

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom CrystalMarga! Is je gebruikersnaam een woordspeling op de drug Crystal Meth? Dan zou ik het een erg goede woordspeling vinden. Ik hoop dat we ook van jouw schrijfsels kunnen gaan genieten, en dat je hier veel leert. Pr

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom CrystalMarga! Is je gebruikersnaam een woordspeling op de drug Crystal Meth? Dan zou ik het een erg goede woordspeling vinden. Ik hoop dat we ook van jouw schrijfsels kunnen gaan genieten, en dat je hier veel leert. Pr
Dank voor je welkom! Dat zou idd een goede woordspeling zijn ware t niet dat die er niet is in dit geval. Meestal gebruik ik Crystal als nickname, vaak is die al in gebruik en daarom plak ik de laatste tijd mijn echte naam er maar achter. Crystal als nickname heeft betekenis voor me, misschien schrijf ik daar ooit wel eens over.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik hoop dat je je draai in schrijven weer vind. Het is altijd zonde als een beperking ten koste gaat van iets wat je leuk vind.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik hoop dat je je draai in schrijven weer vind. Het is altijd zonde als een beperking ten koste gaat van iets wat je leuk vind.
Ja, dat is het inderdaad.Het is fijn om me te uiten in woorden. Dank voor je begripvolle welkom!

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik hoop dat je je draai in schrijven weer vind. Het is altijd zonde als een beperking ten koste gaat van iets wat je leuk vind.
Ja, dat is het inderdaad.Het is fijn om me te uiten in woorden. Dank voor je begripvolle welkom!

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik hoop dat je je draai in schrijven weer vind. Het is altijd zonde als een beperking ten koste gaat van iets wat je leuk vind.
Ja, dat is het inderdaad.Het is fijn om me te uiten in woorden. Dank voor je begripvolle welkom!

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :D

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel AyoubLeeft, Olaf de Groot en Anne Borneman! Ik zit inmiddels met een dilemma, ga ik lezen wat anderen schreven of ga ik schrijven wat in mij leeft? Dit is een erg leuke site moet ik zeggen, leerzaam, boeiend en leuk! :confused: