Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is Joan

Fijne kerstdag. Hallo mijn is Joan. Ik ben een Surinaamse dame van 41 jaar, moeder van 3 kinderen en zelfstandig onderneemster. Ik heb mijn aangemeld bij schrijversonline omdat ik schrijven leuk vind en een heerlijke afleiding in het dagelijks leven. Ik lees ontzettend veel boeken,kranten,bladen en wat ik al in mijn handen kan krijgen. Soms zit er een verhaal in mijn hoofd en het moet dan ook meteen op papier. Alleen vind ik het jammer dat ik er niks mee doe, want ik ben niet zo goed in mijn nederlandse grammatica. Maar ja, dat kan je leren, dus hierbij heb ik alle moed verzameld en ik ga leren schrijven. Want ik vind het echt leuk om te doen. En ik maak zoveel mee op een dag, dat ik het in mijn verhalen zou kunnen verwerken. Wat mij vooral boeit zijn columns en echt ik zou zo een columns vol kunnen schrijven met verschillende onderwerpen. Dus daar zal ik mij ook vooral op focussen. Nou ik heb mij voorgesteld. groetjes Joan.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Joan, je zult hier zeker veel leren, ook op het gebied van columns schrijven. Succes!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joan. Tis hier een interessante schrijfomgeving. Gewoon om eens te kletsen en rond te scharrelen, maar ook om eens een proefstukje op het forum te zetten en eens te zien wat voor commentaar men je kan geven.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Joan, 'Inspiratie is aanwezig, de rest kun je leren' zo vat ik jouw stukje samen. Nou, zo is het maar net. Succes met grammatica en ik ben heel benieuwd naar je columns! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Joan, Welkom hier. De anderen hebben helemaal gelijk: hier leer je vanalles, ook over columns. En met die grammatica valt het nog wel dik mee, vind ik. Veel succes met het schrijven! Tine

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom! Er zijn ook wel cursussen columns schrijven, misschien vind je dat ook iets?

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Roos, Ik heb je weblog gezien, zeer interessant. :thumbsup: Ik zal zeer zeker weer eens naar kijken, goeie teksten trouwens. Ik geloof wel, maar niet zo dat ik elke zondag in de kerk zit. Ik geloof vanuit mijn hart en dat vind ik voldoende. Omdat ik uit gezin komt waar mijn opa een paragnost was. En mijn oom is paragnost en alternatief genezer is vind ik het erg interessant vooral de laatste tijd gaat het mij meer boeien. En ik gebruik veel geneeskrachtige kruiden in mijn dagelijks leven en natuurlijk vind ik mijn kracht uit mijn geloof. Maar voor een problematische kwaal ga ik wel naar mijn huisarts hoor. :D Maar een krachtige weblog heb je. Zal ik veel gebruik van maken.