Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

stukgelezen boeken

Hallo, Ook ik wil me hierbij netjes voorstellen. Als kind van een Nederlandse leraar en leraar Nederlands - Jawel, het is één en dezelfde persoon: mijn vader - kwam ik al vroeg in contact met boeken. Wat later vond ik ook mijn weg in het schrijven. Aan menig boek ben ik begonnen, maar het afschrijven ervan vond ik moeilijk. Mijn moeder wist me al gauw te inspireren voor het vak verpleegkunde. Toch bleef het schrijven mij trekken. Er ging geen vakantie voorbij dat ik niet mijn koffer volgeladen had met boeken, met iedere keer weer hetzelfde probleem: welke kleding laat ik thuis? Mijn boeken moésten mee. Bij thuiskomst dacht ik steeds: 'Ik wil ook mijn verhaal kwijt.' Maar het gebruikelijke verhaal hield me tegen. Ons huisje, de boompjes, beestjes en mijn werk, ik heb ze allemaal als excuus gebruikt. Nu, gigantisch veel verhalen later, en boekenkasten vol stukgelezen boeken verder, ben ik dan toch begonnen. Ik ga ervoor. Deze keer schrijf ik het af! Ik zit al op 21.059 woorden en ben nog steeds niet uitgeschreven. Het verhaal vliegt mijn (spreekwoordelijke) pen uit. Het is leuk om te lezen dat er met mij zoveel anderen zijn die deze liefde delen. Met genoegen lees ik al jullie verhalen en steek er daar ontzettend veel van op. Bedankt voor al deze inspiratie. Groetjes Carlijn (Schrijver in wording)

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel allemaal! Vandaag 22.623 woorden in totaal. Mijn pen schrijft gestaag door. Heerlijk als je vrij bent! Darkvalley, ik had begrepen dat je, als je serieus iets met je ms wil, je het dan niet mocht publiceren van tevoren? Als dat zo is, dan wil ik het liever nog even bewaren. Voorlopig ben ik wel van plan om er iets serieus mee te gaan doen namelijk. Tenzij iedereen het hier in mijn omgeving natuurlijk gigantisch afkraakt als het eenmaal af is; dan neem ik aan dat uitgeverijen dat ook zeker zullen doen. Uiteraard zal ik het dan posten, om eens te zien wat ik allemaal van mij fouten kan leren. Maar zodra ik meer tijd zie voor andere schrijfsels zal ik ze posten. Groetjes

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vandaag 22.623 woorden in totaal. Mijn pen schrijft gestaag door. Heerlijk als je vrij bent! Groetjes
Wat enorm aantal woorden zeg! Zorg alleen dat je snelheid niet de kwaliteit van het verhaal naar beneden haalt, 'haastige spoed is zelden goed'. En Diana heeft ook een punt, zorg dat je je werk - het liefst ook nog extern - opgeslagen hebt, zou zo zonde zijn als al dit werk voor niks zou zijn toch?