Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Anthony

Tja, een voorstelrondje. Dat hoort bij een community. Mijn ouders noemden me Anthony maar gingen me van meet af aan Anton noemen. Mijn vader luisterde naar de naam Kees, zijn achternaam was Pater. Mijn moeder heet Dirkje (Dicky) Drenthe, maar daarvan is in mijn naam niks terug te vinden. Anton Pater is het dus geworden. Nu weet je dus hoe ik heet maar weet je nog niet wie ik ben. Nou ja, ik ben wat ik doe. Wat ik doe: schrijven, musiceren, drummen, schilderen, wielrennen, mountainbiken, bergbeklimmen, rotsklimmen, klussen, groente telen, bewegingstherapie, lezen, tuinieren, wandelen, reizen, studeren, bier drinken en nog heel wat andere dingen. Met sommige van die dingen verdien ik wat geld. Wat ik het liefst doe? Schrijven, maar dat kan morgen weer anders zijn. Ik begon met schrijven in 2008, korte verhalen en recensies van concerten in een popkrant. Ik ging denken dat ik aardig kon schrijven. Totdat ik een schrijfcursus volgde en deze arrogantie spreekwoordelijk met de grond werd gelijkgemaakt. Er valt nog veel te leren. Ik ben blij met dit schrijversforum. Alvast bedankt.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poeh, wat een hoop hobby's zeg, wel knap dat je twee keer aan bergbeklimmen doet ;) Maar welkom, en ik hoop dat je hier wat kunt leren, en dat wij ook iets aan jou hebben. Zou ook niet verkeerd zijn. Pr

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik vroeg me al af hoe het zat met dat Pater verhaal. Het valt mee, het is geen godsdienstwaanzin maar gewoon de achternaam. Succes met enorm veel leren.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poeh, wat een hoop hobby's zeg, wel knap dat je twee keer aan bergbeklimmen doet ;)
Grappig ja, en ook erg vermoeiend ;) Ik zal het maar even veranderen. Thanks.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Antony. Welkom. Ik vindt Anthony veel mooier. Het deed pijn aan mijn ogen. :D