Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

darkvalley

Hallo allemaal, Net zoals velen hier ben ik bezig met een verhaal en kwam per toeval op deze site terecht. Al een boel gereageerd in proeflezen maar het voorstelrondje nog niet gemaakt. Mijn voorliefde gaat namelijk uit naar het Engels en heef tals reden dat ik dyslectisch ben. Vraag me niet waarom, maar Engels gaat me beter af dan Nederlands. Wellicht heeft het te maken met het feit dat je als "not native speaker" minder hard wordt afgerekend op taal foutjes en vaker in een positieve rol geholpen wordt. Mijn liefde voor verhalen vertellen borrelt al heel, heel lang van binnen maar nu mijn oudste elke nacht een nieuwe verhaal bij het naar bedgaan wil horen, wat concretere vormen aangenomen. Ik ben geboren in 1978, getrouwd en heb 2 kinderen (geboren in 2011 en 2013) en woon sinds 2013 in het sprookjesachtige Overijssel. Hobbies: Mijn twee kleine jongens en mijn vrouw Klussen in en rondom het huis maar ook gekke projecten / lekker crea dea met beton etc. Verhalen bedenken. Beroep: Informatie Architect binnen de IT (alles wat met data te maken heeft binnen grote organizaties omzetten naar informatie) Omdat mijn verhaal in het engels is, kan ik het op dit forum niet delen, maar hoop vurig ook in het nederlands mijn verhaal te kunnen doen en dan te beginnen met: Boekjes voor kleine, vermoeide mensjes.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, en knap dat je ondanks je dyslexie schrijft, dat is een flinke uitdaging!

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :)

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Het trouwens niet raar dat Engels je beter afgaat dan Nederlands. Ik heb hetzelfde (schrijf bijna uitsluitend in het Engels) en heb ontdekt dat Engelse grammatica veel makkelijker is dan Nederlandse. Maria