Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook ik stel me even voor

Dag allemaal, Zoals zoveel mensen onder ons heb ik ook eindelijk de weg gevonden naar deze site. Ik hoop op deze site tips te kunnen vinden/krijgen met betrekking tot het schrijven van moordspellen. Ik heb zelf ooit eens moordspellen gespeeld en dit is goed bevallen. Nu wil ik zelf eens een eigen spel schrijven. Ideeën te over, maar dit soort dingen blokken bij mij op het moment dat alles samen moet komen. Ik heb bijvoorbeeld personages die diverse handelingen verrichten, intriges en verdachtmakingen maar het moet allemaal kloppen. Ik zal veel lezen om te leren en waarschijnlijk minder posten. Ik hoop veel te kunnen opsteken hier in elk geval!

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wees welkom, ErCee. Je vindt hier vast genoeg tips, oefeningen, etc om je moordspel te schrijven. Veel succes.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi ErCee. Moordspel, leuk. Ik heb het hier, in mijn omgeving, wel eens vaker gezien. Ik woon vlak bij een kasteel en vaak staat dat woord op een reclame poster. Ik heb het in een andere variant gespeeld, een theater versie waar iemand geld had gestolen, maar het is erg leuk om te doen. ik ben benieuwd wat jij ervan maakt, wat voor een spel het wordt. Ik wens je veel plezier op dit forum en hoop dat je veel inspiratie op kunt doen :)