Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Love2be

Hallo allemaal, Na een paar berichtjes te hebben geplaatst, vond ik het wel netjes mezelf even fatsoenlijk voor te stellen ;P Mijn username is love2be, maar in het echt heet ik Janet. Ik ben 36 en wat in mijn jeugd begon als verhalen delen met mijn tweelingzusje voor het slapen gaan, mondde uiteindelijk uit in het opschrijven van die verhalen. Ik heb alle krabbels van vroeger bewaard en ze zijn een fijne herinnering en leuk leesvoer (zeker hoe mijn denkpatroon en gevoelsleven was in mijn tienertijd, hahaha). Schrijven is voor mij een uitlaatklep. Gedichten schrijf ik vooral als ik ergens mee zit, en dat kan negatief zijn maar ook positief zijn. Waar het hart vol van is... zullen we maar zeggen. :) Ik heb een aantal verhalen geschreven, maar heb hoge verwachtingen van mezelf en - zoals vast velen van jullie zullen herkennen - ik heb de stap naar een uitgever nog niet durven zetten... ook al is het nog wel altijd een droom om mijn eigen boek in de winkels te zien liggen. Nu, na een lange tijd waarin het schrijven wat op de achtergrond is geraakt, ben ik terug als schrijfster en wil ik graag weer mijn energie en creativiteit weer gebruiken voor deze heerlijke vorm van ontspanning. Ik vind dit een mooi platform hiervoor. De feedback die ik van een aantal van jullie heb mogen ontvangen, helpt me beter te worden en hopelijk zal me dat ook helpen naar het schrijven van dat ene speciale boek (ofwel: mijn debuut ;)) Bedankt voor het lezen en wie weet... tot schrijfs :) Groetjes, Janet

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi. Ik wilde dat ik een tweelingzusje had. Lijkt me geweldig. Misschien is de wekelijkse schrijfopdracht iets voor jou. Even naar Themaforums gaan. Daar heeft iemand het toevallig over een eeneiige tweeling gehad. Als jij er eentje van een twee eieren bent, dan heb je er niets aan. Toch is het leuk om een opdracht te schrijven. Je kunt lekker je fantasie kwijt. Het is maar een idee, hoor.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tja en Thomach, Dank je wel voor het welkom :) Tja, ik weet welk stuk je bedoelt en ik vond het intrigerend en ook wel een beetje creepy.. ik ben er namelijk eentje van één :lol: De schrijfopdrachten zijn inderdaad een prachtige manier om je fantasie te gebruiken (ik ben er over aan het opscheppen geweest, dus wie weet zie je mijn zusje hier ook nog eens :D )