Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Katleen stelt zich voor

Hallo iedereen :) Ik ben Katleen. Ik ben 45 jaar en woon in Tienen (de suikerstad!). Lezen is mijn grootste hobby. Als ik lees, wordt het verhaal mijn wereld. Lezen en schrijven gaan hand in hand. Vroeger heb ik kortverhalen geschreven (die ik jammer genoeg niet bewaard heb). Nu waag ik mij al eens aan een gedicht. Ik zou mij nu echt willen gaan toeleggen op het schrijven. Ik wil de woorden en ideeën die in mijn hoofd zitten op papier kunnen zetten. En ik denkt dat deze site een goede plaats is om te starten. Verder wens ik iedereen prettige eindejaarsfeesten en een schitterend 2009 ! Groetjes, Katleen

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Kathleen. Op deze site vind je in ieder geval allemaal andere enthousiaste schrijvers die in meer of mindere mate succes hebben en jou wellicht ook extra enthousiast zullen maken om je schrijfsels daadwerkelijk op te schrijven!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Katleen, Welkom! Ik wens je een schitterend 2009, vol boeken, verhalen, ideeën en inspiratie. En daar zal deze site je vast bij helpen. Tine

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Katleen, welkom op het forum! Ik betreur ook al die verhaaltjes en andere opstellen die ik gedurende de middelbare school schreef, moest afgeven en waarvan ik geen kopie meer heb... We zullen nieuwe dingen moeten schrijven ;-)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Katleen, een Vlaams welkom aan een Vlaamse nieuwelinge! Fijne feestdagen toegewenst en laat maar gauw iets proeflezen!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Katleen, je vindt hier zeker iets van je gading,... en wij zijn benieuwd wat je ons eens laat zien in het forum Proeflezen, want wij kunnen waarschijnlijk ook wel wat leren van jou.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk dank voor jullie warme welkom hier! Ik ben ondertussen al in de pen gekropen. En ik hoop dat ik gauw iets zal kunnen laten proeflezen. Hoewel ik eerst die drempel van onzekerheid zal moeten overstappen, want ik heb een tijdje zitten lezen naar wat jullie ingezonden hebben, en daar zitten prachtige exemplaren bij! Groetjes, Katleen