Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Glenn stelt zich voor

Hallo allemaal! Mijn naam is Glenn, woon en werk in Amsterdam en heb mij aangemeld op deze site vanwege mijn interesse in het schrijvers gebeuren. Ik hoop hier het een en ander op te kunnen steken! groetjes Glenn.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Glenn. Ik denk dat je hier zeker wel wat op kunt steken. Soms is het erg druk op het forum en gaat er veel informatie heen en weer,... op allerlei gebied. ... en wij kunnen wellicht wat leren van jou... Welkom

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Glenn, Hartelijk welkom op deze inspiratievolle site. Wij hopen het een en ander van je te mogen proeflezen. Schrijf je allang? Of net begonnen? Moet je nog beginnen? Kortom, vragen, vragen, vragen. En natuurlijke heel fijne dagen toegewenst! Wil

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Peter en Wil, dank jullie wel voor het welkom! Peter, zo heb ik het nog niet eens bekeken dat we van elkaar kunnen leren, maar dat is natuurlijk wel zo! ha ha! Wil, ik ben (nog) niet bekend met het "proeflezen", maar het klinkt interessant om mijn schrijfsels daarvoor op te geven, wie weet... Ik schrijf al jaren, maar met horten en stoten...maar ik heb eindelijk mijn eerste manuscript eind oktober van dit jaar opgestuurd en "ze" nemen binnenkort contact met me op...wordt vervolgd dus. Jij, jullie allemaal, ook fijne dagen toegewenst!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Glenn, Welkom hier. En fijn voor je dat het al vlot loopt met je schrijven. Veel succes! Tine

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trenke, Zonnetje en tmortier, dank jullie wel voor het welkom! Trenke, wat bedoel je met een reguliere uitgeverij?

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, waar moet ik beginnen... Ik was zo enthousiast, maar voel me nu behoorlijk dom en naïef... Hoe komt dat? Tja, ik heb dus m'n eerste manuscript aangeboden bij Free Musketeers... Ik heb diverse topics doorgespit waar FM tersprake kwam, ik werd er niet vrolijker doch eerder trietser van... Maar valt het nou wel mee dan bij Free Musketeers? dát had ik zo gehoopt ergens te lezen, maar nee, waarschuwingen en slechte ervaringen etc.etc. Ik ben weer terug bijaf...is dat erg? ergens wel en ergens weer niet, ik geloof in mijn verhaal en ik wil het aan iedereen laten lezen( ja, wie wilt dat niet...) Dus kop op, ik heb op deze site al wat geleerd en ik ga verder met mij orienteren.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil mij hier opnieuw 'voorstellen' want het is al ruim 5 jaar geleden dat ik mij hier had aangemeld. Destijds was ik vol goede moed met plannen en ideeën bezig betreffende mijn schrijfsels... In die 5 jaar ben ik met horten en stoten bezig geweest met mijn verhalen op te schrijven, dan vol passie en dan weer met tegenzin werkte ik eraan. Ik ben een liefhebber van het sciencefiction genre en mijn verhaal is daar ook op gericht. Nou, voorlopig hou ik het hier maar even bij... Glenn

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, of z'n broer :D Onderschrift : 'En, wat is jouw Waterloo?!?'