Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Ivo

Hoi! Eigenlijk heb ik al de helft van mijn post verklapt met de titel. Zonde. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit lastig vindt. Wat willen jullie van mij weten? Ik, een willekeurige vreemdeling op het internet? Ik kan slechts gissen. Een greep uit Het Leven van Ivo: - Ik ben Ivo - Ik ben 24 jaar oud - Ik ben getrouwd (sorry, dames) - Ik heb drie kinderen (Knul 1 van 9, Meid van 8, en Knul 2 van 11 maanden) - Als ze je bij seksuele voorlichting op de middelbare school leren het altijd veilig te doen, DOE DAT DAN OOK - Ik neem jullie in de maling - Die oudste twee zijn uit een eerder huwelijk van mijn , ik heb WEL opgelet bij seksuele voorlichting - Ik neem mensen graag in de maling Mochten jullie nou denken 'Goh, wat een intrigerende opsomming, vertel me méér!' dan kun je het me daar altijd om vragen. Doei!

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eerlijk? Niks! Ik heb in 2007/8 de lerarenopleiding Nederlands gedaan, en daarbij hadden we het vak Creatief Schrijven. Ik was die jongen met de 10, dus daarom weet ik dat ik het in elk geval een beetje kan, en dat ik het leuk vind. Ik zou het gewoon graag vaker doen, dus dit forum leek me een goed begin. Ennuh.. goed bouwjaar heb jij :P

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En waarom niet? Laten we onszelf vooral even wèl feliciteren. Misschien moeten we alle forumregels even negeren en een speciaal topic aanmaken waarin andere mensen ons ook kunnen feliciteren. Heb ik gelijk een lekkere binnenkomer.