Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

thales78

Hallo beste mensen, Ik ben Thales78 ( Dennis 25 jr) en studeer wiskunde. Als hobby schrijf ik regelmatig en sinds kort heb ik ook deze website gevonden. Ik heb een pod uitgever gevonden die bereid is een van mijn manuscripten te 'uit te geven'. Jullie raden het al, ik heb wat email adressen nodig en ik hoopte dat ik hier mensen kon vinden die positief er tegenover staan om eenmalig een promotiemailtje te ontvangen. Jullie begrijpen als geen ander, denk ik, hoe leuk het is als een van je werkjes vorm krijgt, vandaar dat ik ook jullie medewerking vraag. Natuurlijk, als het zover komt, doe ik graag de wederdienst op mijn beurt. Als jullie mij willen helpen, stuur dan graag een mail met je email adres of laat deze hier achter. Alvast ENORM BEDANKT! In een poging jullie wat te enthousiasmeren zal ik hieronder de synopsis neerzetten. De voorlopige titel van het script is : Achter de horizon ( de dood). Synopsis Thomas is een normale jonge man die zich steeds meer ontwikkeld naar volwassenheid en zich een positie in de maatschappij, als docent, probeert te bemachtigen. Hij is opgegroeid door zijn moeder en heeft van zijn vader weinig weet, behalve hetgeen wat zijn moeder hem heeft verteld. De moeder van Thomas beschrijft de man als naargeestig. Een man die ze liever kwijt dan rijk mogen zijn. Toch heeft Thomas het onderhuidse gevoel, dat zijn moeder veel over zijn vader voor hem verborgen houdt en rijst de vraag wat en waarom. Op de achtergrond doet de dood zijn werk. Hij neemt de zielen van mensen en brengt ze op de plaats van bestemming waar ze hun laatste oordeel zullen treffen. De dood twijfelt aan de goedheid van zijn werk en in het verlengde aan zichzelf, maar ook aan Hogerhand. De mensen vrezen hem en zien hem vaak als kwaad, terwijl hij zichzelf graag wil zien als een goede, zachte dood. De dood is jaloers op de mens maar niet afgunstig. Jaloers op het feit dat het Eden op hen wacht, maar dat hij nooit zal kunnen binnengaan. Een onvermijdelijke samenloop van omstandigheden brengt Thomas oog in oog met de dood.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
en studeer wiskunde
Haha, vandaar Thales! Ten eerste: welkom. Ten tweede (sorry) gaat het tegen de forumregels in dat je hier mensen om adressen voor promotie vraagt. Wil je je boek echt bij een POD uitgegeven laten worden?

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Diana, Waarom zou iemand zijn boek niet bij een POD laten uitgeven. Ik bedoel het kost niets verder en reguliere uitgevers zijn nogal streng, dus je (ik) maak weinig kans daar.Heb je een ander advies? En ja vandaar de naam thales :-)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Advies, nee. Laat je vooral niet te veel door mij beïnvloeden hierin. But since you asked: ik ben zelf de mening toegedaan dat reguliere uitgeverijen streng zijn met een reden. Ik zou mijn boek denk ik niet bij een POD laten uitgeven, tenzij ik heel heel erg zeker was van mijn eigen kunnen. Liever geen boek op de markt dan een incompetent boek met mijn naam erop. Dit alles zeg ik zonder enige aanname over jouw werk. Ik heb het over mijn eigen werk :)

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Diana, Ik hoopte eigenlijk op wat concreter advies, maar toch bedankt. Ja uitgeverijen zijn streng met een reden en willen heel zeker zijn van hun zaak. De gemiddelde schrijver krijgt daar geen kans ( is gewoon feit).Dus als je een redelijk boek hebt dan kun je kiezen tussen niets, of gratis via pod. Tja dan is de keus toch snel gemaakt, of zie ik iets over het hoofd?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je al rondgezocht op het forum? In de zoekfunctie? Zoeken op 'POD' levert je al een hoop draadjes op. Maar je zou ook kunnen zoeken op de termen 'ervaringen met'. Dan vind je als het goed is een aantal verschillende POD's, en met name de ervaringen die forumleden daarmee gehad hebben. Misschien krijg je dan een beter beeld.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In een poging jullie wat te enthousiasmeren zal ik hieronder de synopsis neerzetten.
Goed idee.
Hij is opgegroeid door zijn moeder en heeft van zijn vader weinig weet, behalve hetgeen wat zijn moeder hem heeft verteld.
Ik ben opgegroeid in Volendam. Daar zeggen wij - of zingen wij; hij is door zijn moeder opgevoed.