Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Laat ik me ook eens voorstellen: Els Mertens

Hoi iedereen, Ik schrijf hier al enkele weken, maar heb me nog niet deftig voorgesteld. Ik ben Els Mertens,, 31 en woon in de stille Kempen :) Ik ben altijd al heel veel interesse gehad in alles wat met schrijven te maken heeft. Sinds mijn 16e schrijf ik zelf. Zoals vele tienermeisjes was ik gek op een boyband en heb ik me eens gewaagd aan fanfiction. Ik vond het zo leuk, dat ik het ene na het andere verhaal schreef. Ik kreeg altijd positieve feedback, dus dat motiveerde me om te blijven schrijven. Na een tijdje was de inspiratie op, en heb ik mijn pen even weggelegd. Maar ongeveer 8 jaar later, begon het opnieuw te kriebelen. Ondertussen was ik gek op een iets volwassenere groep, maar op hun forum werden ook fanfics geschreven. En dus ging ik weer aan de slag. Helaas kon ik mijn draai niet meer vinden, vond ik het zelfs een beetje belachelijk. Nadien heb ik dan deze site ontdekt en begon ik mee te doen aan schrijfwedstrijden. De eerste "verliefd, verloofd, vermoord" was meteen een schot in de roos. Mijn verhaal werd mee uitgekozen om gepubliceerd te worden. Ondertussen heb ik nog een verhaal in "Koffietafel" staan. En nu ... nu ben ik bezig aan enkele novelles en aan een kinderboekenreeks. Novelles liggen me het beste. Een hele roman volschrijven zal me denk ik nooit lukken. 3 kortere stukken uit iemand leven wel, en daar wil ik me nu op richten. En die kinderboekenreeks is iets waar ik al heel lang van droom. En die droom is nog meer geprikkeld sinds ik een pracht van een dochter heb, die gek is op prentenboeken. Zo ... dat was het dan ongeveer. Nog vragen? Stel ze gerust :) Groetjes, Els

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Els, .. je was al druk in de weer met allerlei leuks en gezelligs. Zo te lezen ga je als een trein; geniet ervan. vrg

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Els, we staan samen in de bundel koffietafel, ik hoop niet dat jij met je kleine de HP in het verhaal was. Wat een narigheid, maar wel een krachtige vrouw. Mooi geschreven, opgebouwd en onthullende ontknoping. Ik ben benieuwd wat voor kinderboekenreeks je gaat maken.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Nee, gelukkig niet! Maar ... het verhaal is wel op 1,5 uur geschreven toen ik in Oostenrijk was :D de rivier en de bergen zijn dus omschreven zoals ze waren. En het verhaal is deels gebaseerd op een familielid. Hoogzwanger in de steek gelaten door haar man, die op vakantie was geweest en daar zijn jeugdliefde terug was tegengekomen Ik heb hier op het forum al best veel geleerd. Vooral dat mijn trein net iets te snel gaat. Dat ik dus te veel wil op korte tijd. Tijd voor de noodrem dus! 1 verhaal per keer. Geen deadlines van "dat wil ik voor de zomer uitbrengen" gewoon relaxed! Ben momenteel thuis na een rugoperatie, dus heb er de tijd voor :) dus waarom druk?!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Els, We kwamen elkaar al eens in draadjes tegen, maar toch nog even formeel: "Welkom!" Succes en plezier hoef ik je duidelijk niet te wensen; dat zit allebei wel goed, lees ik ;)