9 jaar 9 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

wat ik wil vertellen: NicoleBrouwer

6 februari 2015 - 13:32
Mijn naam is Nicole, ik heb twee kinderen en woon met mijn Belgische partner inmiddels al 20 jaar in Belgie. Vroeger toen ik een tiener was schreef ik graag en veel, maar behalve beroepshalve heb ik de pen daarna niet meer opgepakt. Tot vorig jaar. Per toeval kwam ik op een reissite terecht die schrijvers vroegen. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en schrijf daar nu maandelijks op vrijwillige basis een artikel voor. Het schrijfvirus begon te jeuken en ik volg sinds een aantal maanden een workshop autobiografisch schrijven. Superleuk en heel inspirerend om te doen. Sindskort ben ik geabonneerd op schrijven online en daarin kwam ik een oproep tegen om mee te schrijven met de wekelijkse schrijfopdracht. Of me dat wekelijks lukt weet ik niet, maar #40 vond ik zo'n leuke opdracht dat ik gelijk ben gaan schrijven. Ben benieuwd naar de reacties. met vriendelijke groet, Nicole

10 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
6 februari 2015 - 16:07
Welkom. De weekopdrachten zijn vaak leuk en er is veel beweging op het forum. Het is misschien even wennen, maar daarna loopt het als vanzelf.

Via

14 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
6 februari 2015 - 19:54
Welkom! Veel succes met schrijfopdrachten. Wat wil je met de cursus doen? Je eigen leven op gaan pennen?

9 jaar 9 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
7 februari 2015 - 12:37
Dank jullie wel voor het enthousiasme waar ik mee begroet word. Hartverwarmend . @Via . Levensverhalen schrijf ik puur voor mezelf en voor mijn kinderen mochten die daar ooit interesse voor krijgen. Het is heel leuk om te doen met veel " ah das waar ook" belevingen. Een aanrader.