Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Elza

Hoi allemaal, Mijn eerste stuk is al gepost en kritisch bekeken, maar voor ik nog meer post, ga ik me eerst even voorstellen! Ik ben Elza, schrijf al mijn hele leven en wil me daar de komende tijd verder in verdiepen en verbeteren. En er is genoeg te verbeteren. Maar gelukkig ben ik nog jong :) (26 jaar). Ik schrijf het liefst verhalen. Dichten doe ik eigenlijk nooit! Ik probeer van alles uit, maar uiteindelijk is mijn doel om een roman te schrijven, waarin ik een onderwerp anders wil belichten. Daarvoor ben ik nu ook begonnen met de cursus 'een roman schrijven'. Ik ben heel benieuwd wat me dat gaat opleveren! Verder vind ik het echt heerlijk om hier lekker kritische reacties te krijgen! Ik post soms ook op een andere website en krijg daar ook goede feedback, maar ik wil inhoudelijk en schrijfkundig graag groeien en volgens mij kan ik daarvoor veel input krijgen hier. Uiteraard lees ik ook graag met jullie mee, want ook daarvan is veel te leren. Hartelijke groet, Elza

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Elza! :) Naast je cursus zou ik je haast gewoon aanraden: begin ook vooral alvast aan je eerste roman. Geen betere leerschool dan trial and error, zeker met jouw instelling. Succes!