Ik zal me even voorstellen :)

Hallo iedereen! Mijn naam is Remy. Ik ben 25 jaar oud en ik woon sinds kort in het mooie Limburg. Ik ben net verhuisd vanuit Eindhoven, waar ik veel werkzaam ben geweest in de horeca. Vandaar dat ik nu ook erg geniet van de rust om mij heen. Ik heb me aangemeld op deze site omdat ik graag meer te weten wil komen over het schrijven van een boek. Een tijdje geleden ben ik begonnen met mijn eerste boek en ik ben erg gemotiveerd om van het boek iets moois te maken. Ik ben nieuw in de wereld van het schrijven en op het moment probeer ik zoveel mogelijk te weten te komen over de technische kant van het schrijven. Verder ben ik op een andere manier ook nog creatief bezig. Ik ben namelijk muziek producer en ik hou me bezig met alle soorten elektronische muziek. Als er nog iets is wat jullie willen weten hoor ik het graag Groetjes

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben al mijn hele leven Limburger, Remyc, al voel ik mij eerlijk gezegd vooral wereldburger. Ik heb namelijk een bloedhekel aan grenzen, vooroordelen of paspoorten en wil dan ook helemaal niets met mijn blonde provinciegenoot uit Venlo te maken hebben. Welkom...
13 januari 2015 - 22:42