Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Onder de naam Initium, aangenaam

Hallo allemaal, Sinds de schrijfopdracht van Geert Kimpen van een aantal nummer geleden, volg ik de site een beetje. Als 15/16 jarig meisje heb ik ooit een verhaal geschreven wat ik ooit uit zou werken.Dat ooit leek er bijna niet van te komen, maar uiteindelijk is dit 3,5 jaar geleden er dan toch van gekomen. Mijn man en een dierbare vriendin hebben stiekem van dit verhaal een boekje gemaakt dat ik 3 jaar geleden onder de kerstboom kreeg. Dat is echt zo bijzonder! Van de 20 exemplaren zijn er diverse weggegeven en uitgeleend aan vrienden. De reacties van vrienden zijn hartverwarmend en hebben me gemotiveerd om meer te schrijven. De reacties daarop blijven zeer positief, maarja...... het zijn mijn vrienden en in hoeverre ze objectief zijn, durf ik niet te zeggen. Met de komst van 2015 heb ik besloten uit te zoeken of mensen die mij niet kennen net zo graag mijn schrijfsels lezen als mijn vrienden. Eind januari ligt mijn werk bij een schrijfcoach en ik wil wat meer mee gaan doen aan de schrijfopdrachten op deze site. En dan maar hopen dat de mede-auteurs eerlijk durven te zijn. Het zal als werkende moeder die ook de komende maanden wat moet studeren niet meevallen om te blijven schrijven, maar de wil is er. Nu maar hopen dat de reacties van de schrijfcoach en van deze site zo motiverend zijn dat ik nog veel met iedereen mag delen. Op naar een schrijvend 2015!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Initium. Wat een lief gebaar van je man en vriendin om je verhaal in boekvorm onder de kerstboom te leggen. Voor schrijven moet je gewoon tijd maken, het verrijkt je leven.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Initium, En welkom op dit forum. Ik hoop dat je door dit forum geïnspireerd zult raken om meer te schrijven. Het is immers iets wat je het beste leert door het daadwerkelijk te doen. Ik hoop daarnaast dat alles goed te combineren is, studie, werken, schrijven en kids. Succes ermee :)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom en fijn iets meer over jou te weten te komen. :nod: Prioriteiten stellen is waar het gehele leven om draait! ( zei de oude vrouw :D ) Het is het schrijven zeker waard! :) Veel succes en ik zie je bij de schrijfopdrachten! :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop jullie nog vaak op het forum tegen te mogen komen. :nod: