Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hiddevank - Hidde stelt zich voor!

Goedenavond! (of ochtend) (of middag) Mijn naam is Hidde. Op 15 April 2008 ben ik 12 jaar geworden. Ik woon in Utrecht. Mijn hobby's zijn schrijven (verrassend hé?) en zeilen. Ook speel ik sinds kort elektrische gitaar. Al een tijdje schrijf ik serieus. Daarvoor vooral voor school. Als ik op school klaar ben met mijn dagtaak duik ik meteen achter de computer om verder te gaan aan een van mijn opstellen. Op dit moment werk ik hard aan mijn eerste thriller. Ik hoop dat dit genoeg was ;-)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Hidde dat je al zo jong schrijft. :thumbsup: Misschien ben je wel de jongste hier, want Toms is nu denk ik al 13. Of nog niet Toms?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Hidde, Welkom hier. Ik woon in een dorpje vlakbij Utrecht. Wat leuk dat je zo van schrijven houdt. Maarre.....je speelt toch hopelijk ook wel buiten he ;) Veel plezier hier !

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat geweldig Hidde.. dat je nu al zo graag schrijft. Ik weet pas na 38 jaar dat ik schrijver wil worden... jij nu al! Hoop dat je een spannende thriller gaat schrijven. Groet, Andre

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Hidde. Ik zie in jouw post heel wat minder typ- of spelfouten dan soms in posts van 'oudere' forummers. :)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Hidde. Ik zag vrijdagavond een meisje van 17 jaar op het podium staan van het Nationale Kampioenschap Poetry Slam. Waarmee ik maar wil zeggen: leeftijd zegt (lang) niet alles.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hidde :thumbsup: Wat leuk dat je al zo met schrijven bezig bent. Zelfs al met je eerste thriller. Ben benieuwd waar dat over gaat. :nod: Ik wens je heel veel succes met schrijven en je school natuurlijk.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo Hidde. je naam lijkt op een bekende Nederlandse detective schrijver. Hij heette Hans van der Kallen. Huh? :paranoid: hoezo lijkt dat op hiddevank? Nou: Hans van der Kallen had een pseudoniem. Iemand raadde hem aan te schrijven onder H(van Hans) van K(allen) Havank dus... Als jij niet Hidde-vank had geschreven maar alleen de H van Hidde ......... precies! (Ben je soms familie?) welkom hier! :D