Nilix stelt zich voor

Beste iedereen, Nee ik ben geen schrijver, kan het ook niet. Vind het wel een kunst wat mensen maken met al die letters een verhaal vormen, Zelf ben ik fotograaf. Heb afgelopen jaren al in verschillende tijdschriften gestaan. Wedstrijden gewonnen in de fotografie. Iets wat nog steeds op mijn lijstje staat is eens samen werken met een schrijver(ster). Hier bij bedoel ik dat ik fotowerk voor mijn rekening wil nemen. Denk hier bij aan een boekomslag. Of anders enkele platen in een boek. Fantasie beelden leven bij mij graag. Maar ook andere beelden van strand en bos zijn leuk. Portretten in verschillende standen ook mogelijk. Wel kortom. Ik zoek dus een schrijver(ster) om mee samen te werken. Samen het idee uit werken wat er nog nodig is. Woon zelf in zeeland Hoor graag jullie reactie. Of er vraag is naar fotografen hier zo. Of moet ik me juist op een andere site aanmelden daar voor? Groetjes nilix

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nilix, Welkom op dit forum. Ik ben zelf niet op zoek naar een fotograaf, al kan ik me wel indenken dat er een mooie samenwerkingsverband kan ontstaan tussen een schrijver en een fotograaf. Veel succes in elk geval en nogmaals, welkom .
5 januari 2015 - 10:07

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, een professionele fotograaf hadden wij nog niet in ons midden, volgens mij. Niet dat ik een fotograaf nodig heb, maar heb je een website waar we kunsten kunnen bewonderen?
6 januari 2015 - 13:12

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nilix. Sinds oktober 2014 werk ik samen met fotograaf Noustha die ook een schrijver vroeg voor bij haar foto's. Zij vroeg schrijvers verhaal ideeën bij haar foto's op te sturen, waarna zij een schrijfster heeft gekozen die het beste bij haar stijl past. We werken op een zeer fijne manier samen, komen samen op nieuwe ideeën en vullen elkaar aan. Het wordt een boek voor kinderen met sprookjesachtige onderwater foto's en verhalen. Succes bij het vinden van een schrijver en een fijne samenwerking toegewenst.
7 januari 2015 - 23:55