Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

WickedWriter gaat online!

Mijn naam is Janne, en bij dezen wil ik graag iedereen hartelijk groeten! Ik ben 18 jaar en sinds ik een potlood vast kan houden schrijf ik dingen op. Letters werden woorden, woorden werden regels, regels werden gedichten, gedichten werden verhalen. En hier zit ik dan op mijn kamertje met een enorme doos vol notitieboekjes, dagboeken, schriften en kladblokken. Een lege pagina is niet lang veilig met mij in de buurt. Opvallend is dat ik me nooit heb kunnen wijden aan het typen van al die woorden. En ik ben nog wel van dié generatie ;) Nee, op de een of andere manier zijn het altijd het papier en de inkt geweest die verhalen in me los maakten. Het is dan ook best een stap dat ik me nu hier meld, zoals je misschien inmiddels zult begrijpen. Punt is: ik ben een jonge, nieuwsgierige studente, en hongerig naar meer. Ik wil weten wat anderen doen met hun verhalen, ik wil ontdekken of ik anderen kan vermaken met míjn verhalen. Kortom: blijft die doos met boekjes altijd puur een soort ontwikkelingstijdlijn van mijn introverte ik? Of is het de oefening en opbouw geweest van iets groters en breders? Ik hoop dat dit platform een leuke bron van inspiratie, contact en feedback zal worden! Alle goeds! Janne - WickedWriter

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kortom: blijft die doos met boekjes altijd puur een soort ontwikkelingstijdlijn van mijn introverte ik?
Ik denk van wel. Welkom.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Janne, ... jij ook alle goeds en begin met schrijven. Zo te lezen heb je aanwijzingen voldoende. Ga ervoor en geniet ervan!

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo! Leuk, een leeftijdsgenoot. Ook cool dat je schrijft op papier. Heeft wel iets mysterieus. Wat schrijf je precies?

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Janne en welkom hier :) Ik hoop dat je genoeg inspiratie vindt, maar ik ga er van uit dat dit wel lukt. Het is wel grappig dat je de overstap naar het typen opnoemt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik iemand ben die eerst alles op papier schrijft, voordat ik het ga typen. En het liefste schrijf ik het ook nog eens met vulpen. ;)

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waaauw hallo allemaal! Wat leuk dat jullie reageerden! Bedankt voor het welkom heten. En leuk om jullie te 'ontmoeten'! Riny bedankt voor je aanmoedigingen! Suicune ik heb je profiel bekeken, fantasy is ook zéker een van mijn favorieten! Ik schrijf momenteel veel poëzie, maar ik heb ook ooit een compleet nieuw sprookje bedacht! Akaatje ook bedankt voor de leuke reactie! Als je met een vulpen schrijft is je handschrift vast ook heel erg mooi, ik heb het lef niet om zulke mooie pennen mijn lelijke letters te laten produceren ;) Hartelijke groetjes!