Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Corina stelt zich opnieuw voor...

Hallo Allemaal, Al een aantal jaar schrijf ik kleine stukjes op Facebook en regelmatig worden de kleine stukjes korte verhalen zodat ik ze op Blogger plaats. Ik merk dat ik het leuk vind met woorden te stoeien, ik hou van gekke gedachten kronkels, emoties die alle kanten opschieten die ik met een dosis humor aan elkaar haak. (haken doe ik ook, maar dat ter zijde) Of ik een goede schrijver ga worden? 'ik heb geen idee' maar het belangrijkste voor mij is dat ik er lol in heb en dat mijn trouwe fans (familie en vrienden) het leuk vinden om te lezen. Omdat ik elk half jaar in Marokko overwinter krijg ik nogal een smak aan situaties te verwerken die mij doen denken aan de jaren 50/60 in Nederland. Dat is wat me ontroerd en vanaf de eerste overwintering bezighoud. Het zou mooi zijn als het me lukt hierover een boek te vormen Het leukst vind ik korte stukjes/verhalen schrijven omdat die een overzichtelijk geheel zijn. Ik vind het stimulerend als andere mensen commentaar geven of het anders interpreteren waardoor ik weer word gemotiveerd. Heel apart. Ik hoop dat jullie me nieuwe inspiratie geven op mijn schrijfproces waardoor ik kan blijven toveren met woorden. Groetjes

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel... Ik ben al een beetje aan het rondneuzen... en heb een stukje in de vorm van een brief die wel bij de kerstdagen past (als ik durf) ;)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach een pak rammel hebben velen voor je al gehad, dus dat is niets nieuws. We zijn erg aardig hoor, het is geen kwestie van durven maar van doen. Alleen zo kom je vooruit. Welkom