Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Niet nieuw... maar toch even melden

Na een lange radiostilte -waarin ik ben begonnen aan mijn eerste manuscript-, ben ik er weer! De schrijvers die hier al langer vertoeven, kennen mij onder de naam JoanneE. Een handjevol weet ook dat ik schrijf onder de naam AnneJo Joosten en vandaar ook de wijziging van mijn accountnaam. Ik vind dat wel zo plezierig even te melden. Ik hoop binnenkort weer veel van jullie inspirerende teksten te kunnen lezen! Lieve schrijfgroet, AnneJo

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Ik dacht dat ik je nog regelmatig tegenkwam. Ik hoop dat je zelf ook inspiratie krijgt.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, je kwam me tegen in de wondere wereld van Facebook en de afgelopen twee weken op 120w.nl. Die site heeft me weer geprikkeld de draad met SOL op te pakken.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, ik heb me geen moment verveeld met 120 woorden. Was leuk en als kers op de taart werd ik weekwinnaar met het themawoord. @Dank je wel, Diana. En... wederzijds!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel, Johanna. Pfffff.... manuscript. Na een valse start heb ik toch de tijd genomen om mijn personages te mindmappen. Vervolgens heb ik het even in de week gelegd om ze te leren kennen. De eerste hoofdstukken staan op het papier en ik ben nu tevreden over het begin. Het vervolg is nog een hele klus... en uitdaging!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lief! Dank je wel, Mili. En... ik heb je laatste inzendingen van de wekelijkse schrijfopdrachten gelezen.... dat belooft ook zeker :)