[opnieuw voorstellen] Marondesh
Hi,
Een aantal jaar geleden heb ik me op deze site aangemeld en had hier dus een redelijke reputatie opgebouwd, maar helaas heb ik sinds NaNoWriMo 2011 geen inspiratie meer en ben dus al een tijd niet meer aanwezig geweest. Daarom wil ik me graag opnieuw voorstellen.
Wie ben ik
Ik ben Youri, 20 jaar. Na, zoals gezegd, een aantal jaar niet meer geschreven te hebben, wilde ik dit toch graag weer gaan doen. Schrijven heeft voordat het niet meer lukte erg veel voor me betekend, ik kon mijn gevoelens erin uitten en zijn wie ik zijn wil. Het was dan ook een van mijn leukste hobby en het was erg moeilijk om deze uitlaatklep niet meer te hebben.
In de 3 jarige periode heb ik geprobeerd opnieuw te beginnen, maar kwam nooit verder dan enkel een paar zinnen van mijn NaNoWriMo 2011 verhaal te verbeteren. Misschien dat Schrijvenonline me hiermee kan helpen en kan ik over een tijdje weer echt schrijven.
opleiding
Momenteel volg ik de opleiding interactief vormgever (MB0, Niv 4) op het Grafisch Lyceum Utrecht, te Utrecht. Ik zit hierbij in het eerste jaar en leer werkend met vele programma's uit het Adobe pakket.
Hoe schrijf ik
Het liefst schrijf ik in het fantasy genre, want hierin kun je je fantasy de vrije loop laten. Deze verhalen zijn in hetzelfde stijltje als Harry Potter geschreven., met uiteraard een hollandse tint.
Mijn lievelings schrijvers/sters zijn:
J.K Rowling
Cristopher Poalini
C.S LEWIS
J.R.R Tolkien
Hobby's
Mijn hobby's naast schrijven zijn: computeren, photoshoppen, lezen, schrijven, film kijken, gamen.
Ik hoop opnieuw een leuke tijd met jullie te beleven. :D
Ik ken je nog wel, welkom
Hey Marondesh, Lang niet
Hoi, welkom.
Welkom terug. Ik zit hier nog
Ik ben helaas iedereen een
Ik ben helaas iedereen een
Ik herken je naam nog. Ik
Tja schreef: Ik herken je
Fijn dat je terug bent. Was
Ah, ja, ik moest even
Hoi Youri, Laat je fantasie