Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voor mensen die graag jeugdthrillers lezen...

Dag iedereen., *** gaat mijn boek 'Op weekend' uitgeven. De uitgever wil aan een selecte groep mensen, die mogelijk geïnteresseerd zijn, een promotiemailing sturen op het moment dat het boek beschikbaar is. De uitgever heeft mij verzekerd dat je e-mailadres alleen gebruikt zal worden voor het verzenden van de promotiemailing van míjn boek. Je zult dus éénmalig een bericht van hem ontvangen. Dat is in mijn contract met *** ook als volgt vastgelegd: "De uitgever zal de door de auteur verstrekte e-mailadressen uitsluitend en eenmalig gebruiken voor toezending van de promotiemailing voor het boek van de auteur. De adressen zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt, en ze zullen ook niet aan derden worden verstrekt." Als je deze promotiemailing van *** wilt ontvangen, laat me dat dan even weten dan kan ik je e-mailadres aan de uitgever doorgeven. Kopieer in dat geval onderstaande zin in je mail *** Ik geef toestemming voor gebruik van mijn mailadres voor het toezenden van een eenmalige promotiemailing. Vriendelijke groeten Stephanie

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik geef toestemming voor gebruik van mijn mailadres voor het toezenden van een eenmalige promotiemailing.
Dit is oncontroleerbare onzin.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Kon je geen andere uitgever vinden? Sorry, maar ik het niet zo op Boekscout. Net zo min als op FM. Moet je zien wat die eenmalige e-mailadressen bij FM me hebben opgeleverd? Daar wil ik niet mee zeggen dat het niet zo is. Die eenmalige e-mailadressen kloppen wel. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, hoewel ik het complete onzin vind. Kijk goed naar het contract.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeg mannekes als het u niet aanstaat reageer dan niet he Ik wil enkel geïnteresseerden die reageren En de andere uitgevers he dat zijn loondrukkers

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Staphanie, lees even de [forumregels], punt 3 onder Spam:
Het is expliciet niet toegestaan om e-mailadressen te werven voor een promotiemailing van je boek en ook niet om mensen te vragen om op jou (of anderen) te stemmen in wedstrijden en talentenjachten.
De gegevens hebben we daarom verwijderd uit je post en het topic gesloten.