Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

"Irony is the bringing together of contradictory truths..." @BecomingJane

Goede avond iedereen! Ik zal me even voorstellen, ik ben Herma. Student Ergotherapie aan de Hoge school Van Amsterdam. Vanuit de havo meteen door naar het HBO. Best een flinke stap. Tot nu toe vind ik het erg leuk en erg veel werk ;) Kenmerkend: Ik heb een erg sterke mening, en die vorm ik ook graag. Maar ik ben niet iemand die dan andere meningen meteen uitsluit of als 'verkeerd' opvat. Ik sta er vaak voor open en soms zorgt dat ervoor dat extreme overtuigen helemaal in het niet vallen en weer totaal omslaan... pubertijd? erg beïnvloedbaar? Ironie. Inspiratiebronnen: Liefde, boeken & films & foto's & cd's , mijn lieve moeder, school situaties en vriendinnen. In dit stukje merk je nog niet veel van mijn ironie maar.. normaal gesproken tover ik na elke theorie, gedicht, meningen en overtuigingen bij de lezers een glimlach of meer. Niet overtuigd? Lees een paar stukjes... Leuk zo'n site! Mensen met echt verstand kunnen zo mijn schrijfwerk lezen, en misschien tips geven? Met liefde zou ik beter worden in schrijven.