Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

JimmyK

Jimmy, 29 jaar oud en waarschijnlijk veel te grof voor deze site. Heb pas sinds kort echt een passie gevonden en dat is schrijven, zit inmiddels wel vast aan een opleiding die me totaal niet trekt die ik toch even af dien te maken maar dat is een heel saai ander verhaal. Mijn doel is altijd het entertainen van de eventuele lezers, als mensen zich beledigd voelen is dat niet de bedoeling, maar aan de andere kant toch wel een soort van compliment omdat het toch blijkbaar een emotie heeft weten op te roepen. Ik hou zelf erg van zwarte humor en dat komt terug in mijn schrijven ben ik bang. Ik hou zelf totaal niet van romans omdat ze me meestal niet lang genoeg weten te boeien en ze vaak voorspelbaar zijn. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn waarom ik vooral korte verhalen en columpjes schrijf. Af en toe waag ik me aan een gedicht maar ik vind het zelf niet echt succesvol. Gedichten die niet rijmen halen het spreekwoordelijke bloed onder mijn spreekwoordelijke nageltjes vandaan en zijn vaak veel te pretentieus. Regels aan schrijven zal ik grotendeels negeren. Taal is geen statisch gegeven dus taalfouten zijn gewoon een soort van evolutie. Helaas is dit ook meer een noodgreep omdat ik als Brabander gewoon jammerlijk faal. p.s. Heeft iemand een tip om bloed uit een matrasovertrek te krijgen? Met een schepje vanish in de wasmachine lukte het helaas niet.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Jimmy. Na je inleiding had ik eigenlijk van jou een tip verwacht om bloed in een matrasovertrek te krijgen. :rolleyes:

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jimmy Klerkx, 29 jaar oud en waarschijnlijk veel te grof voor deze site.
Je bent veel te jong om te grof te zijn voor lezers van deze site. Probeer het over 40 jaar nog eens met zo`n openingszin.
p.s. Heeft iemand een tip om bloed uit een matrasovertrek te krijgen? Met een schepje vanish in de wasmachine lukte het helaas niet.
Gooi je hele matrasovertrek in een badkuip vol aniline.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jimmy Klerkx, 29 jaar oud en waarschijnlijk veel te grof voor deze site.
Je bent veel te jong om te grof te zijn voor lezers van deze site. Probeer het over 40 jaar nog eens met zo`n openingszin.
p.s. Heeft iemand een tip om bloed uit een matrasovertrek te krijgen? Met een schepje vanish in de wasmachine lukte het helaas niet.
Gooi je hele matrasovertrek in een badkuip vol aniline.
Bedankt voor je oppeppende reactie. Grofheid en leeftijd gaan inderdaad hand-in-hand. Ik ben blij dat ik nog 40 jaar mensen kan beledigen voordat ik als grof door het leven zal gaan. Je bent duidelijk van het niveau: wijsheid komt met de jaren en het type dat een inspirerende quote van de goedkopere accessoirewinkel niet uit de weg gaat. Bedankt voor de oma's-wastips-truc overigens.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Jimmy. Na je inleiding had ik eigenlijk van jou een tip verwacht om bloed in een matrasovertrek te krijgen. :rolleyes:
Probeer eens in de broek van een jongedame te komen wiens kers jij mag barsten. Ik wens je veel succes en laat me weten hoe het gegaan is!
Oma weet raad. Niets is hier te grof? Mwa. JimmyK: welkom. Deze porseleinkast heeft al lang geen olifanten meer gezien. :D
Het probleem met die oma's tips is dat het gewoon een zak nutteloze informatie is. Ik heb dat papje met zout geprobeerd, doet echt totaal niks. Vandaar, ik wilde een tip van een oma die er echt ervaring mee heeft!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent duidelijk van het niveau: wijsheid komt met de jaren en het type dat een inspirerende quote van de goedkopere accessoirewinkel niet uit de weg gaat.
Jij voldoet geheel aan mijn zeer lage verwachtingen. Ik hoop dat je hier op SOL nog heel lang blijft.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jimmy, je bent een fenomeen. Supergezellig forum hier, lekker gemoedelijk enzo. En eens in de zoveel tijd komt er een clown langs die even de vos in het kippenhok wil spelen: in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk mensen tegen de schenen schoppen en kijken wat dat geeft. Om vervolgens binnen een maand of twee via de achterdeur weer te verdwijnen, misschien omdat de lol er dan vanaf is? Ik raak altijd gefascineerd. Waarom zou iemand zo'n figuur neer willen zetten? Is dat dan een afspiegeling van de werkelijkheid, of zijn zulke mensen in het dagelijks leven extreem verlegen en willen ze hier op het internet eindelijk eens opgemerkt worden? Enfin, superintrigerend. Maar het antwoord hierop heb ik eigenlijk nooit gekregen, want geen van jouw voorgangers was feitelijk in staat tot een normaal gesprek. Maar reasultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus wie weet. Hoe dan ook, toch welkom! Jij bent ongeveer clown nummer 4, misschien 5, die ik hier meemaak. Wie weet zal ik hier en daar eens een poging wagen met je te sparren, want dat is toch wel vermakelijk op z'n tijd.